The job holder responsible for:
- Ensure to advise and provide personal financial products and services in accordance with customer needs, in order to bring the best experience to customers.
- Ensure compliance and minimizes risks when processing transactions, providing products and services to customers.
- Carrying out transactions and providing services:
- Perform work in accordance with policies, regulations, procedures, internal guidelines... and service quality commitments (SLAs)
- Perform cash and non-cash transactions for customers (such as opening accounts, receiving deposits, etc.) in accordance with TCB's procedures.
- Update TCB's product informaiton, regulations, procedures, Marketing program, Sales Campaign and guidelines to provide services to retail customers in the fastest and best way
- Receive and resolve customer requests and complaints in accordance with Techcombank's regulations.
- Receive customers' opinions on products, processes, services, policies... to have recommendations for related departments for improving product, process and policy
- Consulting: Identify opportunities for upselling, cross-selling, consulting and providing personal financial products and services suitable to customer needs
- Receive and understand customer information to advise and provide products and services suitable to customer needs or introduce to positions according to regulations to bring the best experience to customers. Client.
- Identify opportunities for upselling and cross-selling during the transaction process and encourage customers to use other products.
- Exploit, consult, and provide personal financial products and services suitable to customer needs according to the assigned customer list in each period.
- Ensuring correct and complete advice on personal financial products and services and in accordance with customer needs
- Develop customers through sales channels according to the bank's orientation from time to time
- Effective management: Manage plans and business results
- Develop and implement individual business plans to achieve assigned business targets.
Report And Checking
- Check transactions/documents arising during the day
- Reconcile transactions and cash amounts, ensure the balance in the cash fund reaches zero after the end of trading hours
- Check the documents that have accounted for the previous day's transactions.
- Prepare daily reports after trading hours end
- Be a member of the ATM fundraising team at the branch/transaction office/neighborhood.
- Perform other tasks as assigned by the Supervisor/Instructor Team Leader.
Human Resources: Developing people & building a corporate culture
Self Development
- Fully participate in TCB's training programs
- Always have the spirit of self-learning in work and life
- Proactively build personal development plans.
- Always have an open attitude to share information with others and be willing to accept change.
- Take ownership and responsibility in work, aiming for outstanding results.
- Build a culture of cohesion and encourage colleagues to achieve success.
- Be fully aware of Techcombank's organizational culture and perform tasks in the spirit of TCB's 5 core values and behavioral standards, demonstrating Techcomer's DNA.
Success Profile - Qualification and Experiences
- Graduated bachelor preferably in majors: economics - finance - banking.
- At least 03 years of experience in the banking sector
- Proficient in office skill
- English ability: Not Apply
Giới thiệu: Woori Bank Việt Nam tên đầy đủ là Ngân hàng TNHH MTV Woori Việt Nam (tên quốc tế: Woori Bank Vietnam Limited). Tuy chính thức đi vào hoạt động từ tháng 01/2017 nhưng Woori Bank đã có mặt tại Việt Nam từ năm 1997. Đây là ngân hàng có vốn 100% Hàn Quốc với số vốn điều lệ ban đầu là 3000 tỷ đồng.
Nhằm mang đến những giải pháp tài chính ưu việt cho người dùng, Ngân hàng Woori Việt Nam cung cấp dải sản phẩm đa dạng, linh hoạt, đáp ứng hiệu quả nhu cầu về nguồn vốn, tích lũy, quản lý tài chính của cả khách hàng cá nhân và khách hàng doanh nghiệp. Là Ngân hàng nước ngoài hoạt động tại Việt Nam, chúng tôi luôn bền bỉ học hỏi và đổi mới để thấu hiểu khách hàng, tối ưu sản phẩm, hoàn thiện dịch vụ, nhằm trở thành đối tác tài chính tin cậy của mỗi người dân và doanh nghiệp Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe PTI, bảo hiểm tai nạn Hanwha
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Khám sức khỏe định kỳ
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Party
Lịch sử thành lập
- Năm 1899, Thành lập Woori Bank tại Seoul, Hàn Quốc với cái tên ban đầu Ngân hàng Daehan Cheon-il
- Năm 1911, Đổi tên thành Ngân hàng Joseon Sangup
- Năm 1950, Đổi tên thành Ngân hàng Thương mại Hàn Quốc
- Năm 1997,Woori Bank sáp nhập với Ngân hàng Hanil và Ngân hàng Hòa Bình trước đây, trở thành Ngân hàng Hanvit, Chi nhánh đầu tiên được thành lập tại Hà Nội.
- Năm 2002, Cái tên Woori Bank chính thức được sử dụng cho đến bây giờ
- Tháng 01/2017, Hội sở ngân hàng Woori Việt Nam được thành lập có vốn điều lệ ban đầu là 3000 tỷ đồng.
- Tháng 09/2018, Tăng vốn điều lệ công ty lên 200 triệu $ với 270 nhân viên.
- Tháng 10/2020, Tăng vốn điều lệ lên 330 triệu $ với hơn 500 nhân viên.
Mission
- Woori Bank tuyên bố sứ mệnh là "Cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tài chính đạt tiêu chuẩn quốc tế, hướng đến sự hài lòng của khách hàng, đồng thời đóng góp tích cực vào sự phát triển kinh tế và xã hội của đất nước Việt Nam." Woori Bank cam kết giúp khách hàng đạt được các mục tiêu tài chính của mình thông qua các giải pháp tài chính hiệu quả, đồng thời luôn tuân thủ các nguyên tắc đạo đức và pháp lý, góp phần vào sự phát triển bền vững của đất nước Việt Nam.
Review WOORI BANK
Nhân viên được bonus không trả, xong cuối năm đổi lỗi cho nhân viên là không nhận được cũng không báo
Nơi học tập tuyệt vời dành cho người mới học/tự học(GL)
Tuyệt(GL)