Mô tả công việc
1. Sales Support
- Support for Sales Meeting Translation: Assist with translating sales meetings.
- Translation of Related Documents: Support to translate the related documents.
2. Sales Documentation and Materials
- Prepare and Maintain Sales Collateral: Create and update brochures, presentations, and case studies.
- Update Sales Materials: Ensure all sales materials reflect the latest product offerings and pricing.
3. Administrative Tasks
- Support Managing Sales Documentation: support to manage sales-related documentation as contracts, etc
- Assist with Quotes and Proposals: Prepare quotes, proposals, and sales orders.
- Support Managing the Company's Social Channel: Assist in managing and updating the company's social media channels.
4. Event Coordination
- Conduct Research: Provide insights into market trends and competitor activities.
- Identify Sales Opportunities: Help identify potential sales opportunities based on market data.
5. Market Research
Assist in Organizing Events: Help organize and coordinate sales-related events, such as trade shows and client meetings.
Yêu cầu công việc
- Ability to work independently and as part of a team;
- Driven, self-motivated, can-do attitude, challenger mindset;
- Adaptability, Honesty, Discipline, Initiative, Problem-solving, Time management;
- Good command of English& Japanese;
- Proficient with MS Word, Excel, PowerPoint and Outlook;
Priority: Understand the market of F&B industry or interest in the F&B Industry and Sales related work;
Quyền lợi được hưởng
- Salary: 12 - 15 mil (Negotiable based on skills & performance)
- Lunch allowance and motorbike parking allowance.
- Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th-month salary
- Salary increase: once a year.
- Full participation in social insurance and leave according to the Labor Law.
- Healthcare according to company policy
- Up to 14~15 paid days off per year
- Working hours: Monday to Friday, 8:00 AM – 5:00 PM (lunch break from 12:00 PM – 1:00 PM).
- Opportunity for Training from experienced managers.
- Opportunities for career growth and advancement.
- Exciting and flexible working environment
Với phương châm hoạt động “Khách hàng là trên hết”, cùng với đó là quan điểm “Kinh doanh không chỉ vì lợi nhuận mà còn để xây dựng một niềm tin đối với khách hàng”, 4Gs Texas luôn trân trọng cũng như nỗ lực không ngừng để mang đến những sản phẩm, dịch vụ đáp ứng tốt nhất nhu cầu của mọi đối tượng khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,