Việc làm SAPO Technology

Cập nhật 17/11/2024 06:12
Tìm thấy 9 việc làm đang tuyển dụng
SAPO Technology., JSC
Marketing IMC Executive (Planner)
SAPO Technology 3.3★
63 đánh giá 214 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)

1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:

  - Offline: OOH, Events...

  - Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...

  Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.

  Ensure the following elements:

  - Message

  - Guidelines, Brand ID - Business Objectives

  - Timing

  - Platform


2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.


II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)

1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:

  - Communication for the assigned brand

  - Communication for general programs


2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:

  - Discounts and promotions

  - Budget allocation for promotional advertising


3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.


III. MANAGEMENT

1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.

2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.

3. Propose content distribution costs (advertising).

4. Control and evaluate quality.

5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...

6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.

7. Report operational effectiveness to leadership.


IV. GENERAL DUTIES

1. Control budget and common assets.

2. Update general communication trends in the market.


EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE

Education Level: University degree or higher


Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...


Related Experience:

- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience

- Understanding of business and commerce.

- Strong knowledge of brand marketing.

- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.


Language Proficiency: 

English communication skills are an advantage.


Other Requirements: 

- Open-minded, creative thinking

- Diligent, attentive to assigned tasks

- Interest in health care


Competency Framework:

- Analytical and creative abilities

- Teamwork skills


V. WORKING CONDITIONS

Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi

Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off

Benefits:

  • Salary: 15,000,000 VND/month
  • Young and friendly team
  • A comfortable working environment.
  • Working equipments (Laptop, PC...)


Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses

Khu vực
Báo cáo

SAPO Technology., JSC
SAPO Technology Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
  • Được thành lập từ 20/08/2008, với khả năng và hướng đi rõ ràng, Sapo nhanh chóng khẳng định được vị trí hàng đầu trong việc xây dựng nền tảng công nghệ hỗ trợ lĩnh vực bán lẻ và TMĐT. Tính đến tháng 1/2023, Sapo đã đồng hành cùng hơn 190,000 Doanh nghiệp và chủ kinh doanh trên hành trình phát triển, trở thành Nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh được sử dụng nhiều nhất Việt Nam.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Thể thao
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Tháng 9/ 2013: Sapo mở chi nhánh tại Hồ Chí Minh
  • Tháng 4/ 2018: Bizweb và Sapo chính thức hợp nhất trở thành nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh Sapo với hơn 47,000 khách hàng
  • Tháng 10/ 2014: Ra mắt phần mềm quản lý bán hàng thông minh Sapo.vn
  • Tháng 1/ 2014: CYBERAGENT VENTURES - quỹ đầu tư thuộc tập đoàn Cyberagent Nhật Bản đầu tư vào Bizweb
  • Năm 2015: Sapo được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2015 với hơn 5000 khách hàng
  • Năm 2013: Bizweb đã ghi danh vào giải thưởng Nhân tài đất Việt 2013 với hơn 4000 khách hàng
  • Năm 2012: Bizweb được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2012 với hơn 2000 khách hàng
  • Năm 2010: Sapo cho ra mắt giải pháp bán hàng trực tuyến Bizweb
  • 2008: Công ty được thành lập

Mission

Ngay từ khi thành lập, Sapo đã xác định cho mình sứ mệnh “Làm cho việc bán hàng dễ dàng hơn”.


Review SAPO Technology

3.3
63 review

22/11/2024
Nhân Viên Kinh Doanh Phần Mềm tại Hồ Chí Minh

Được ăn cả ngã về không, xác định sale là ăn hoa hồng Sapo được cái hoa hồng cao

22/11/2024
Nhân Viên Tư Vấn Bán Hàng tại Hồ Chí Minh

Khối lượng công việc nhiều, văn hóa Toxic cực kỳ ( CN HCM )

22/11/2024
Nhân Viên Kinh Doanh Phần Mềm tại Hà Nội

Hoa hồng tính theo luỹ tiến, có doanh số thì hoa hồng cao

Những nghề phổ biến tại SAPO Technology

Bạn làm việc tại SAPO Technology? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SAPO Technology

SAPO Technology

Click để đánh giá