Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Shop Development Visits and Calls
● Conducting a two-day development visit so that each manager receives one per year.
● Measuring the Customer Experience and Communication skills demonstrated by the manager and team.
● Using the development visit guidelines to support the delivery of tailor-made learning, coaching and feedback to managers based on key areas of potential.
● Completing relevant paperwork and following up on actions set in a timely manner.
Probation Reviews
● Conducting a one-day review at the end of a new manager’s probation period to evaluate the Customer Experience and Communication skills expected on the back of New Manager Training.
● Completing review form paperwork and following up on actions set at a review in a timely manner.
Training Shops and New Manager Training
● Communicating and coordinating new manager training plans with training shop managers.
● Maintaining the ‘New Manager Training’ guidelines to ensure the training is always up-to-date, relevant and effective.
● Reviewing and developing training shop managers.
● Monitoring the performance of the training shops.
Candy Shop Feedback / Duo visits
● Communicating Mystery Shopper Reports to shop Management teams.
● Visiting 1 star shops to offer support within two weeks of receiving the Mystery Shopper Report.
● Observing Customer experience and offering feedback and coaching.
● Review opportunities and set goals and targets with manager.
New Shop Openings / Relocations
● Customer experience, team and personal development support to manager before, during and after the opening / relocation of their shop.
Trainee Manager Development
● Supporting managers to develop their trainees with Online tools and a trainee checklist pack.
Performance Management
● Implementing and supporting managers through performance improvement plans when related to FOP’s.
Online Learning
● Identify learning needs through contact with Managers and opportunities highlighted in Mystery Shopper Report.
● Work as a collaborative with the Online Learning team on new ideas and projects to create effective and inspirational learning for managers.
Shop Cover/Holiday Log
● Keep up to date record of manager’s holiday.
● Support managers with shop cover.
Other Work
● Collaboration and communication with Retail Operations and People Support.
● To attend meetings as and when required.
● Any other tasks as required, depending on the needs of the team and business.
Yêu Cầu Công Việc
● A proven success story in Retail Management, preferably experience in managing multiple stores or Country Retail Management.
● Excellent Customer Service Skills and a passion for our customers.
● Thorough knowledge of the Brand and its current Global direction.
● Exceptional team player with proven ability to lead through influence and support.
● Comprehensive financial understanding and business analytics.
● Expertise in Coaching and Feedback.
● Exceptional Training and Development Skills.
● Effective Communication skills and presentation skills.
● 3 years Management experience in a Retail business including experience in a Support role.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 45
- Lương: 30 Tr - 38 Tr VND
- Được thành lập từ 20/08/2008, với khả năng và hướng đi rõ ràng, Sapo nhanh chóng khẳng định được vị trí hàng đầu trong việc xây dựng nền tảng công nghệ hỗ trợ lĩnh vực bán lẻ và TMĐT. Tính đến tháng 1/2023, Sapo đã đồng hành cùng hơn 190,000 Doanh nghiệp và chủ kinh doanh trên hành trình phát triển, trở thành Nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh được sử dụng nhiều nhất Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Tháng 9/ 2013: Sapo mở chi nhánh tại Hồ Chí Minh
- Tháng 4/ 2018: Bizweb và Sapo chính thức hợp nhất trở thành nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh Sapo với hơn 47,000 khách hàng
- Tháng 10/ 2014: Ra mắt phần mềm quản lý bán hàng thông minh Sapo.vn
- Tháng 1/ 2014: CYBERAGENT VENTURES - quỹ đầu tư thuộc tập đoàn Cyberagent Nhật Bản đầu tư vào Bizweb
- Năm 2015: Sapo được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2015 với hơn 5000 khách hàng
- Năm 2013: Bizweb đã ghi danh vào giải thưởng Nhân tài đất Việt 2013 với hơn 4000 khách hàng
- Năm 2012: Bizweb được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2012 với hơn 2000 khách hàng
- Năm 2010: Sapo cho ra mắt giải pháp bán hàng trực tuyến Bizweb
- 2008: Công ty được thành lập
Mission
Ngay từ khi thành lập, Sapo đã xác định cho mình sứ mệnh “Làm cho việc bán hàng dễ dàng hơn”.
Review SAPO Technology
Đồng nghiệp thân thiện hỗ trợ giúp đỡ, phúc lợi, đãi ngộ tốt
Công ty training đào tạo bài bản, lộ trình rõ ràng nhưng phải mất 2 tuần mới hiểu (rw)
Môi trường lành mạnh không toxic, hỗ trợ lẫn nhau, nên thay đổi cơ chế lương hấp dẫn hơn giúp nhân viên hăng hái làm việc (rw)