Mô tả công việc
But we're not satisfied as we embark on the next leg of our journey to deliver 100 million credit lines to consumers in our markets. Although this goal is ambitious, we truly believe that by harnessing the power of AI & Big Data we can deliver financial access at an unprecedented scale.
As a firm, we're audacious problem solvers motivated by our impact on society. We deeply espouse the values of ownership - of our actions and initiatives, integrity in all we do, and agility in execution.
How you will make an impact in this role
We are partnering with banks that are embracing changes toward digital banking - Credit Card Partnership. These changes are exciting but complex, and we are looking for team members who are motivated by big challenges and are ready to dive headlong into helping us grapple with complexity, build solutions, and turn our visions into a reality. Join us, if you have the talent and desire to deliver financial access for all by advancing data science and technology.
We are looking for an empathetic, solution-oriented Customer Service Representative to join our team in delivering exceptional support to our valued customers. In this role, you will serve as the face of our company, helping customers with inquiries, issues, and requests across various channels. This role is for you if you have a genuine passion for helping others and thriving in a fast-paced, customer-centric environment.
The Customer Service Representative - Credit Card Partnership will report to the Customer Service Lead
Responsibilities
- Provide prompt, professional, and friendly service to customers via phone, email, chat, and social media
- Listen attentively to understand customer needs, questions, and concerns, showing empathy and a genuine desire to help
- Research and troubleshoot customer issues, taking ownership to find resolutions and follow through to ensure customer satisfaction
- Maintain a deep knowledge of our products, services, and policies to provide accurate, helpful information to customers
- Stay up to date on product changes, promotions, and best practices to provide current, consistent information to customers
- Gather and relay customer feedback, insights, and suggestions to the product team to inform improvements
- Identify opportunities to go above and beyond for customers, creating memorable experiences that drive loyalty
- Collaborate with teammates and other departments to share knowledge, resolve complex issues, and improve the customer experience
- Contribute ideas for enhancing our customer service processes, tools, and training
- Perform other tasks as assigned by the direct manager per the capacity and scope of work
Yêu cầu công việc
- 1-2 years of customer service experience, preferably in a fast-paced environment
- Having experience working in banking and consumer finance sectors, particularly with credit card products
- Strong communication and active listening skills, with the ability to convey empathy and build rapport
- Excellent problem-solving and decision-making abilities, with a proactive approach to finding solutions
- Proficient in written communication, with strong grammar and spelling skills
- Comfortable with multi-tasking and working across multiple channels (phone, email, chat)
- Proficient in basic computer applications and able to quickly learn new software
- Familiar with Contact Center Systems
- Ability to work well in a team environment, collaborating and sharing knowledge
- Flexible to work in shifts, including evenings and weekends, to ensure customer support coverage
- Bachelor's degree
Quyền lợi được hưởng
Competitive compensation package and performance bonuses
Xe đưa đón
Parking allowance
Convenient central District 1 office location, next to a future metro station
Căn-tin
Onsite lunch with multiple options, including vegetarian
Happy hour every Thursday
Unlimited free coffee, tea, snacks, and fruit to keep you energized
Công ty TNHH Savills Việt Nam là công ty 100% vốn nước ngoài cung cấp dịch vụ tư vấn toàn diện trong lĩnh vực Bất động sản tại Việt Nam, bao gồm môi giới, tư vấn tài chính, nghiên cứu thị trường, tư vấn cho thuê và Quản lý Bất động sản bao gồm văn phòng, trung tâm thương mại và chung cư cao cấp trên toàn lãnh thổ. Chúng tôi luôn mở rộng cơ hội phát triển nghề nghiệp cho các ứng viên trẻ, nhiệt huyết, sáng tạo và có khả năng vượt trội. Tại Savills Việt Nam, bạn sẽ có cơ hội để phát triển nghề nghiệp lâu dài, khả năng thăng tiến cao, được thử súc trong nhiều ngành nghề khác nhau và cơ hội gia tăng thu nhập
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập tại Anh vào năm 1855, Savills là tập đoàn cung cấp dịch vụ bất động sản hàng đầu trên thế giới. Đội ngũ chuyên gia của chúng tôi trải rộng trên toàn cầu, cùng bề dày kinh nghiệm với hơn 600 văn phòng trên khắp châu Mỹ, châu Âu, châu Á - Thái Bình Dương, châu Phi và khu vực Trung Đông
-
Savills Việt Nam được thành lập từ năm 1995 với hai văn phòng chính tại Hồ Chí Minh và Hà Nội. Với quy mô hoạt động mở rộng, chúng tôi mang đến đội ngũ chuyên gia nắm rõ về thị trường từng khu vực, và chúng tôi tự hào cung cấp dịch vụ tư vấn hàng đầu nhằm hỗ trợ cho từng cá nhân, doanh nghiệp và các tổ chức đưa ra những quyết định lựa chọn bất động sản tốt nhất.
Mission
Giá trị của Savills nằm ở sự cam kết không chỉ với các hành vi đạo đức, thái độ chuyên nghiệp và tinh thần chịu trách nhiệm mà còn ở những sản phẩm và dịch vụ bất động sản thành công đã được mình chứng qua cả một quá trình làm việc cùng khách hàng.
Review Savills Việt Nam
Môi trường thiếu chuyên nghiệp.Làm lâu không tăng lương không có định hướng phát triển cho nhân viên (rv)
Các đồng nghiệp rất thân thiện, chuyên nghiệp, làm việc nhóm tuyệt vời. (gl)
Văn hóa công ty tích cực, môi trường làm việc vui vẻ, luôn hỗ trợ lẫn nhau, ít cơ hội để phát triển hoặc thăng tiến (gl)