Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
We are Kital Ltd Co., a member of Koortrade group with headquarter in ISRAEL owning plants in Singapore and Vietnam, specializing in producing flavors and fragrances for food and beverage industry.
We are seeking a driven and experienced Technical Sales B2B to join our dynamic team. In this role, you will be responsible for developing and maintaining strong relationships with key B2B customers in the flavor industry, develop new customer, driving sales growth, and exceeding revenue targets.
POSITION: TECHNICAL SALES B2B – FLAVOR (FOOD INGREDIENT / FOOD ADDITIVE)
- Work location: 39 Nguyen Thi Dieu Str - District 3 - HCMC - Vietnam
- Working time: Monday - Friday (8:00AM - 5:00PM)
- Report to: Head of Sales in Vietnam
***ABOUT OUR PRODUCTS:
The Flavors & Fragrances Market are compounds used to enhance the characteristics of end-use products in the food & beverage, pharmaceutical, consumer products, and cosmetic industries.
- Flavors are used in a wide range of products that include bakery, snacks, confectionery, meat, poultry, seafood, and others.
- Fragrances - The perfume industry revolves around the production of scents and essential oils whose major use is to enhance pleasant smells and fragrances. With the kind of attention it pays to hygiene, the perfume industry is an indispensable part of the cosmetic and personal care industry.
MAIN DUTIES:
- Responsible to promote sales of Flavor for Vietnam market
- To build new relationship with new clients (End users and/or Distributors) and identify new sustainable business opportunities.
- To develop new accounts by using own abilities
- Set out sales target in cooperation with Sales Manager and be responsible for their achievement
- Maintain business from clients and address feedback to relative parties of the companies in a timely manner
- Provide professional, helpful customer service and problem solving to gain customer loyalty and long-term partnership
- To consolidate relationship with Scents & Blends factory in Singapore
- To help the deliveries from and to Singapore for a good and fast shipping service
- All other activities which will be assigned by the company in the future
Yêu Cầu Công Việc
- At least 2 - 3 years experience in Sales B2B in Flavor / Food Ingredient / Food Additive
- Minimum Diploma/Degree qualification in Chemical / Business Administration/ Business Management / Sales & Marketing
- Fluent English
- Successful sales track records
- Strong computer skills
- Ability to work independently and handle multiple projects
- Good at speaking and writing in both Vietnamese & English
- Good communication and interpersonal skills
- Team player
ALLOWANCE & BENEFIT:
- Competitive salary package & all benefits for employees required by government labor law
- 13th - month salary
- Performance bonus, holiday bonus
- Allowance: gasoline, telephone, business trip, company trip
- Long-term job stability
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 700 - 1,200 USD
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)