About the role:
We are now seeking a Partnerships Business Development Manager to drive growth by building and nurturing relationships with key Affiliates, VIP clients, and Brokers. This role will be instrumental in expanding our presence within these high-impact segments, ensuring long-term success through strategic partnerships and innovative solutions tailored to the needs of high-value customers.
Be at the forefront of Crypto.com's expansion into high-value segments – Affiliates, VIPs, and Brokers. In this dynamic and fast-growing crypto space, you'll have the freedom to shape your network, creating meaningful partnerships that drive value for both Crypto.com and your clients.
You’ll take the lead in building strategic relationships with top Affiliates and Brokers, identifying high-potential VIP clients, and customizing solutions that cater to their unique needs. From launching innovative affiliate campaigns to designing tailor-made programs for brokers, every deal you close will play a vital role in strengthening Crypto.com’s presence in the market.
Your creativity will be at the heart of this role – whether it's crafting new incentives for VIP clients or collaborating with internal teams to develop never-before-seen products for your partners. With the support of a world-class team, you'll have the opportunity to take risks, test new approaches, and leave your mark in shaping the future of crypto partnerships.
- Identifying and developing new partnerships with media and Affiliates (e.g., KOLs, influencers, and other local crypto leaders), to attract first-time-depositors and trades;
- Identifying and developing new partnerships with Brokers and enhancing Crypto.com’s broker program. Also maintaining and growing relationships with current brokers
- Identifying and reaching out to VIP clients
- Maintaining the existing KOLs relationship and performance;
- Providing timely, satisfactory, and trustworthy customer service and issue resolution to Crypto.com's Affiliates, Brokers and VIPs, proactively liaising with Crypto.com's internal team, as well as providing improvement recommendations to Crypto.com's management team;
- Keeping up with the latest trends on social media, such as YouTube, TikTok, etc., and within the Blockchain influencer community
- Attend Conferences, represent crypto.com engaging with Affiliates, Brokers and VIPs, increasing awareness of our products and services
- Conducting community reach activities, attend crypto community gatherings, meetings to expand and deepen our institutional footprint
- Researching on market & competitor trends in the crypto space;
- Drafting and closing client or partnership agreements;
- Maintaining ongoing contact with Affiliates, Brokers and VIP clients, keeping track of client feedback, and recommending product improvements
- Previous experience in Crypto or Blockchain in the local markets, with existing relationship with or knowledge about influential figures in the local ecosystem
- Network/book of clients within Affiliates, KOLs, VIPs, and Brokers space
- 1+ years experience in digital assets/cryptocurrency/web3/blockchain space
- 2+ years work experience in selling financial products
- Candidates with more experience would be considered for a Senior Institutional Sales Position
- Demonstrable track record of initiating, managing & monetizing relationships with clients or partners eg. driving business results with clients & partners, drafting documentations & agreements;
- Excellent command of professional written & oral English, writing & presentation samples are welcome
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)