
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
i. Comprehensive Overview:
As a key member of our product sales team, the Business Development Manager reports to the Regional Sales Manager / Head of Department. This role focuses on driving the revenue growth and profitability (gross margin) of the product segments assigned by delivering values to the Medical Device Division, primarily healthcare industry. Responsibilities include establishing new key principals through new business development, cultivating relationships with existing principals to increase revenue and execution of new growth strategies with both marketing and sales team to achieve revenue growth for the division in Vietnam.
The objective is to drive sales growth, enhance customer satisfaction, and stay informed about industry trends. This position is instrumental in advancing our mission to provide innovative medical device solutions and fostering lasting connections within the healthcare sector.
ii. Key Responsibilities:
- To develop and implement strategies that help the business segment (MED) achieve its goals, increase revenue, and improve efficiency.
- To ensure the business segment (MED) achieving the sales revenue and gross profit margin set in the Business Plan.
- To provide effective leadership, guidance, and mentorship by formulating product strategies to ensure local sales team meet the product segment goals and objectives.
- To strategize sales activities within assigned territories, identifying potential clients through healthcare market research, networking, and competitor activities
- To eloquently present and showcase the value proposition of the offered products or services to clients during sales pitches, trade shows, or other opportunities.
- To cultivate and maintain new and existing relationships with customers to promote the organization's interests and ensure its success.
- To work with Regional Sales Manager / Head of Department to identify the Growth and Expansion Track (BD) and follow Business Development programs for the product segment assigned through collaborating with the related teams to promote product R&D, identify the growth and expansion track.
- To monitor the business development process and product launch in Vietnam for the product segments assigned.
Yêu Cầu Công Việc
iii. Qualifications and Requirements:
- Bachelor's degree in Biological Sciences, Nursing and Biomedical Engineering or relevant disciplines
- Proven sales track records with experience in sales in Medical Device for more than 3 years
- In-depth knowledge of Healthcare Sector processes and requirements
- Strong communication and presentation skills
- Ability to understand and convey technical information to diverse audiences.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 35 - 45
- Lương: Cạnh tranh

Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)
Những nghề phổ biến tại Central Retail Vietnam
Bạn làm việc tại Central Retail Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
