- Profitable Growth: Achieve route productivity and customer service objectives within assigned area of responsibility (about 70% work load)
- Develop a formal approach to obtaining budgeted productivity savings with roles and actions assigned.
- Personally research, identify, and develop plans in the priority of greatest opportunity, and work with management to monitor activities and improvements to deliver that plan.
- Monitor progress of all assigned districts and provide assistance as needed. When appropriate, communicate with Line Managers if improvements are not happening as expected.
- Develop reports, action plans, training and Best Practice Library for all staff to help them with their improvement efforts.
- Attend meetings with senior leadership team and the supervisory team to review progress and give assistance to Line Managers.
- Training and Development (15% work load)
- Conduct One on One Discussion and Coaching with all assigned Service Supervisors to understand training, support, and development needs, and to provide insight for the improvement of productivity within assigned time frames.
- Attend and participate in meetings for Service Supervisors and Operation Manager reviewing service productivity.
- Assist Service Supervisors and Operation Managers with routing using Map Point and other available productivity routing tools.
- Develop a Branch Productivity Improvement Plan that supports the whole country plan.
- Participate and offer progress reports in Management Team meetings quarterly.
- Administration - Monitor and control administrative functions (10% workload)
- Ensure timeliness and the accuracy of all required reports to senior leadership and the integration team.
- Expenses - Control expenses to meet budget guidelines.
- Other requested tasks (about 5% workload)
- Build up and develop the company's culture with a professional image.
- Other tasks are related to this position.
Requirements
- Graduated from College/University with majors in Business Administration, Customer Service, Technical fields with the same level in foreign companies.
- Have at least 02 year experiences in the field of Hygiene control service.
- Read, write and comprehend hygiene chemicals disinfectants labels and training materials printed in English.
- Enter and exit structures and crawl spaces; climb over and on top of structures; ascend and descend stairs and ladders.
- Use OSHA mandated personal protective equipment.
- Tolerate a variety of environmental conditions, including seasonal weather, damp and/or dusty locations.
- Tolerate sitting and riding a motor vehicle for extended hours each day.
- Good working behavior.
- Able to work independently and hard working in a multi task function.
- Able to solve problems well.
- Have responsibility and ability of management.
- Skill of communication in English.
- Competitive Base Salary upon profile experience
- Healthcare & Accident Insurances coverage
- 13th month salary, rewards on Tet/ holidays, birthday..
- Global working environment with many career development opportunities
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)