Mô tả công việc
1. To promote and maintain effective communications between all food producing areas.
2. To check daily production charts against house count and expected business. Adjust estimate of the daily flow of business if necessary eliminating over production and waste.
3. To constantly check and expedite food service during all meal periods to ensure food meets our portion control and quality standards. Follow-up
and update use records.
4. To maintain and supervise good practices in all food production areas, strictly enforcing our ‘Clean as you go’ policy throughout all reach-ins, walk-ins, freezers, machinery and other equipment. Establish systems and methods of operation to ensure cleanliness and hygiene in all back of house areas to standards set as cost effectively as possible.
5. To achieve departmental standards and goals, maintain a safe working environment with a follow-up by repair order.
6. To aid in cross training and development of all food production employees within your area.
7. To ensure that all associates are punctual for work shifts.
8. To assign schedules and supervise all production in all kitchen areas.
9. To communicate any problems with outlets to the affected department head and the Executive Sous Chef or Executive Chef for follow-up.
10. To participate and follow up on taste panels.
11. To check inventories to see proper storage and rotation of stock.
12. To closely follow up to see the cost for banquet event orders are properly break downed.
13. To check staff restaurant menu for quality, quantity and adherence to menu cycle.
14. To ensure that all staffs adhere to all fire, health and safety procedures.
15. To be responsible for the administration of the disciplinary and grievance procedures as laid down by the Hotel, ensuring the proper attitude, appearance and discipline of associates.
16. To select and interview staff in conjunction with the Executive Chef and the Human Resources Department when necessary.
17. To ensure that all buffet set-ups are professional, appealing to the eye and constantly replenished.
18. To lead by example with a hands-on approach and demonstration when coaching.
19. To establish appropriate training for all kitchen staff to achieve departmental standards and goals and to assist in personal and professional development.
20. To promote good internal departmental relations.
21. To liaise with F&B outlet managers to establish their requirements and discuss operational problems.
22. To apply SOPs as a way of improving service and standards within the Food and Beverage and kitchen department.
23. To attend the following meetings:
- Food and Beverage weekly meeting
- Weekly meeting with Executive chef and all Sous chef
- Monthly kitchen meeting
- Staff meeting when necessary
- Daily production meeting
24. Perform all other reasonable tasks as requested by Management board
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
1. At least five years’ experience as a Chef De Partie in a related cuisine in high volume five-star hotels.
2. Diploma in Culinary or equivalent required; Bachelor’s Degree as an advantage.
3. Certifications as required to comply with local and state laws.
4. Extensive knowledge of food handling and sanitation standards.
5. Experience in high volume operation and menu composition.
6. Excellent management and leadership skills
7. Good training and coaching skills
8. Knowledge of purchasing, inventory controls, supplies and equipment
Yêu cầu hồ sơ
02438315000 máy lẻ 3040
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)