
Mô tả công việc
1. Maintain and promote a team work environment with effective and clear communication amongst co-workers.
2. Ensure best client service is being made available through communication amongst the team, cross training within the department and appropriate office coverage.
3. Works with sales managers to ensure understanding of sales strategy and effective implementation of this strategy for the segment.
4. Works with management team to create and implement a sales plan addressing revenue, customers and the market for the segment led by the DOS.
5. Set example through professional, friendly attitude towards clients and co-workers, timely response to clients and co-workers needs and observance of sales office standard.
6. Ensure hotel meets or exceeds budgeted goals.
7. Utilize company profile database to determine geographic areas for travel agent calls while maintaining top and existing travel agent accounts.
8. Organize travel agent month and travel agent appreciation rates for slow months.
9. Assists with the development and implementation of promotions, both internal and external.
10. Creating a focus on attracting new business.
11. Attending and contributing to the monthly sales strategy meeting
12. Updating and owning the sales strategy & sales plan with the Director of Sales and Marketing.
13. Leads on-property sales functions to build long-term, value-based customer relationships that enable achievement of hotel sales objectives.
14. Recommends monthly room nights target goals for sales team members.
15. Participates in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
16. Develop and send informative press releases to targeted lists highlighting all activities and promotions.
17. Maintain and expand corporate incentive program via direct mail, personal visits etc.
18. Oversee and ensure the updating of rates, promotions on hotel website, OTA's (Online travel agents), GDS etc. without any rate parity.
19. Responsible for the training of sales managers and staff.
20. Follow and promote hotel standards with guests, co-workers.
21. Evaluates and drives the hotel’s participation in the various sales channels, Market Sales, Event Booking Centres, electronic lead channels, etc.
22. Monitors all day-to-day activities of direct reports.
23. Other tasks assigned by DOSM.
Quyền lợi được hưởng
- Friendly and dynamic working environment.
- Service charge benefit during 02 months of probation.
- Full social insurance after 02 months of probation.
- 13th salary and other benefits.
- Working the international hospitality group.
Yêu cầu công việc
- At least 01 year of experience of the same position in international hotel/resort.
- Strong in Mice and Banquet is an advantage.
- Motivated to develop oneself.
- And committed to long-term work.
Yêu cầu hồ sơ

Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)
Những nghề phổ biến tại Central Retail Vietnam
Bạn làm việc tại Central Retail Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
