1 2024-12-31
Apply Now
Responsibilities
- Facilitate Scrum ceremonies: Lead core Scrum ceremonies with precision, ensuring they are effective and contribute to the team's agility and delivery momentum.
- Promote product empowerment: Guide the team towards a product-centric approach, ensuring collective ownership and decision-making, avoiding dependency on single points of failure.
- Align focus with strategy: Ensure the team's efforts are strategically aligned with the product and engineering goals, focusing on the most impactful problems.
- Guide OKRs: Align user stories with Objectives and Key Results (OKRs), ensuring the team's work directly contributes to broader organizational objectives.
- Boost collaboration: Serve as a linchpin for team collaboration, leveraging tools and practices that enable seamless teamwork across geographical boundaries.
- Co-create deliverables: Lead the collaborative development of user stories and epics ensuring engagement from all team members and stakeholders for rich feature descriptions.
- Enhance communication: Establish robust communication channels for clear, effective interaction between the team in Vietnam and stakeholders in Australia, ensuring no information is lost in translation.
- Manage dependencies: Identify and manage dependencies between tasks and teams efficiently, ensuring optimal flow.
- Resolve impediments: Actively work with the team to identify and remove obstacles, facilitating a clear path to success.
- Sustain delivery pace: Work with the team to maintain a predictable, sustainable pace of delivery, balancing workload and quality.
- Maintain Jira hygiene: Oversee Jira system hygiene, ensuring it's well-organized and up to date, facilitating smooth project tracking and management.
- 4+ years experience as a Scrum Master with a strong focus on Agile principles.
- Exceptional communicator, bridging teams and stakeholders, effective in remote settings.
- Facilitates strong team and inter-team collaboration, enhancing teamwork.
- Skilled problem-solver, swiftly identifying and addressing team impediments.
- Adapts to changing priorities and needs, maintaining team focus.
- Promotes a product-focused team approach, aligning with vision and value.
- Demonstrated leadership, guiding Agile journeys, and fostering continuous improvement.
- Attractive salary based on your performance.
- Annual 13th month salary.
- Dedication bonus will be paid once a year.
- Premium healthcare insurance, Annual health checks up.
- Hybrid working (1-day WFH per week).
- Breakfast are available at office in early morning and snack in late afternoon.
- Team building allowance.
- Annual Company team building trip.
- Clubs (Football, Badminton, Biking, Running, Chess, Music band).
- Exclusive training programs for all staff in technical, soft skills and process.
- English class.
- Technical clubs.
- Marriage allowance, having newborn baby allowance, bereavement allowance.
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)