Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Commercial/Visual:
-
To ensure that the shop-floor layout and new lines are merchandised according to the company guidelines.
-
Analyze daily Information and reacts to it accordingly.
-
To be in charge of planning the commercial and visual activity of the store in a daily/ weekly/seasonal manner.
-
Work alongside the management team to ensure that the best RFID practice is in place at all times.
-
Control products level in the store.
Customer Service:
-
To ensure a high level of customer service is offered in the store.
-
Monitor and support customer service action plans.
-
To solve and manage customer issues as they arise and refer to the senior management team when necessary.
-
To understand and reinforce the company return policy.
-
To support customer service with product knowledge and awareness of the following:
-
New arrivals
-
Replenishment of best sellers
-
Offering alternatives
Shop-floor & Sales Management:
-
Manage and motivate the team to increase sales and ensure efficiency.
-
To be aware of the daily and monthly budgets to meet and exceed them.
-
To communicate with the management team on a daily basis with information regarding personnel and product.
-
To ensure standards are maintained during the day and at closings.
Team Management:
-
To lead and keep a high level of motivation within the department.
-
To guarantee the adequate induction and follow up on training for new team members.
-
To assist in the development and retention of an effective team.
-
To get involved in performance management of sales assistants (I.e. sickness/ absence, lateness, returns to work, etc).
Health & Safety:
-
To ensure good housekeeping is maintained throughout all areas in the store and to communicate with the senior management team in case an incident happens.
-
To be aware of the risks employees and customers are exposed to and to be aware of safe work practices and company procedures to overcome them
Yêu cầu công việc
-
At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands) at the same position/role
-
Or candidates with over 1 year of store management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.
-
Strong communication, problem-solving, and team management skills.
-
Passion for fashion.
Quyền lợi được hưởng
-
Be trained in a professional environment.
-
Opportunities to develop career path in fashion retail.
-
Monthly commission bonus.
-
Annual performance bonus.
-
Employee Discount.
-
Parking Allowance.
-
13th month salary.
-
12 annual leave/year.
-
Social insurance
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)