Mô tả công việc
We are seeking a motivated Human Resources Intern who is passionate about recruitment and employer branding. If you’re interested in HR, enjoy competitive tasks, and have a background in marketing or business management, we’d love to hear from you!
Your role
-
Recruitment Support
-
Manage job postings on LinkedIn, job boards, and other platforms.
-
Screen potential candidates and advise hiring positions.
-
Assist in building and maintaining a strong candidate pipeline to meet hiring KPIs/KGIs.
-
Track hiring progress and report on recruitment metrics.
-
Employer Branding
-
Create engaging content to promote the company’s culture and values.
-
Contribute to social media and online branding initiatives to increase awareness.
-
Collaborate with the team to design campaigns and develop company visibility.
-
Track branding KPIs and provide reports on performance.
-
Admin task
-
Help organize events that create a vibrant and positive workplace for our young talents, such as office parties, sports clubs, English clubs, company trips, and job fairs.
-
Perform additional tasks as requested by the HR team.
Yêu cầu công việc
- Female, 3rd-year or final-year students.
-
Intermediate-level English skills (writing/speaking).
-
Interest in HR and recruitment: Passionate about a career in human resources.
-
Goal-Oriented: Comfortable working within KPI/KGI frameworks to achieve measurable results.
-
Background: Preferably studying Marketing, Business Management, or related fields.
-
Skills: Strong communication, creativity, and attention to detail.
-
Please update your latest school scores in your CV.
Quyền lợi được hưởng
-
Internship allowance: 4,000,000 vnd/month
-
Flexible working hours within office hours from 8:00 AM - 5:00 PM, Monday to Friday (schedule can be adjusted to fit school schedule).
-
Opportunity to become a full-time employee.
Các ca làm việc
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)