Mô tả công việc
Products:
Paint, Coatings
Key Objectives:
Manage & deliver best packaging solutions across the region and BU's of harmonized packs, resulting in required product quality fit for purpose, ensuring production and distribution throughout the supply chain.
• Managing & optimizing the packaging portfolio with product mgmt, procurement,manufacturing & suppliers .
• Drive harmonization and standardization of packaging portfolio working with all relevant functions considering business requirements.
• Manage packaging quality by working with suppliers, procurement, manufacturing, distribution and commercial on basis of specifications.Arrange and coordinate compatibility tests and trials for products and packs.
• Provide 2nd line technical support, working with local packaging technologists, when issues arise and liaise with relevant functions and suppliers and perform root cause analyses and provide solutions.
• Ensure packs meet sustainability standards and requirements.
• Drive for VE/cost savings related to the packaging portfolio.
• Lead projects within own discipline and/or participates in relevant projects.
• Understand relevant manufacturing capabilities and requirements for filling and packaging lines (incl. artwork & secondary packaging).
• Manage packaging improvements driving operational excellence resulting in production at lowest cost and across sites.
• Master data maintenance according standard formats and guidelines.
Job Context:
• Manage and ensure we have pack formats in the portfolio which are fit for purpose
• Manage and ensure the formats can run on the filling lines able to meet line performance and meeting product quality standards incl. secondary and tertiary packaging
• Drive harmonization of packaging portfolio across the region
• Manage and resolve issues related to packaging when escalated by the sites, customer complaints, etc.
• Ensure security of supply
• Propose and deliver solutions to establish best practices in the region
• Build knowledge and experience and establish best practice to be able to serve as "champion" in the packaging area.
Yêu cầu công việc
• A BSc/MSc degree or equivalent in the area of System/Packaging Science, Technical Engineering or Material Design
• At least 5 years relevant packaging experience working in a manufacturing environment, with a packaging supplier, packaging procurement or relevant R&D.
• Experience with defining & managing a packaging portfolio understanding specifications, functional requirements, product/packaging compatibility, manufacturing and logistics.
• Experience with packaging quality management across the supply chain, root cause analysis and continuous improvement.
• Has good knowledge and experience in engineering disciplines (e.g. Chemical or Mechanical).
• Understands implications around sustainability and compliance regulations on packaging .
• Selfstarter with strong organizational skills and structured approach.
• Cross functional mindset with ability to work with various functions ie. Marketing, R&D, Procurement, suppliers, etc.
• Project management experience and capabilities to lead a project.
• Having worked in a multinational environment with sensitivity to different cultural behaviours.
• Working at a regional level supporting more sites and willing to travel.
• Fluent in English
• Excellent communication skills.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)