Mô tả công việc
- Proposing promotions, communication activities, ... to increase the number of customers visiting and shopping.
- Coordinate and control the entire operation of e-commerce sites including website, brand's fanpage and online store on e-commerce sites
- Negotiate, cooperate, propose promotions with e-commerce partners to expand activities and increase online sales on e-commerce websites
- Organize, assign, guide and supervise employees for planning, implementing and evaluating the results of activities to ensure that e-commerce business activities are operated well and on schedule.
- Monitor and evaluate the effectiveness of each campaign, promotion and marketing program.
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- Collect and analyze data related to market trends to have adaptive plans and maximize sales potential.
- Integrate and make good use of internal resources/data and big data from external partners (cross types) to analyze and evaluate consumer shopping behavior, thereby recommending business activities in line with consumption trends and orientations of the Company.
Quyền lợi được hưởng
Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- Get special incentives when using high-class service systems of Vingroup Group such as: Vinpearl, Vinmec, Vinmart, Vinschool, ...
- 13th month salary, and holidays.
- Opportunity to work & train in professional schools.
Yêu cầu công việc
- Skilled in managing and working in a team.
- Planning, reporting, analyzing and evaluating.
- Ability to analyze the market, synthesize, plan the organization and update and process information
Yêu cầu hồ sơ
Please send your resume via email:
- dinh.tran1 a melia.com
- For more Information, please contact Zalo: 0347645992 (Dinh)
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)