Mô tả công việc
- Ensure all associates have the proper supplies, equipment and uniform
- Comprehends budgets, operating statements and payroll progress reports needed to assist in the financial management of department
- Manages supplies and equipment inventories within budget
- Maintains cleanliness of spa and related areas and equipment
- Understands the impact of department’s operations on the overall property financial goals and objectives and managing to achieve or exceed budgeted goals
- Sets a positive example for guest relations
- Interact with guests to obtain feedback on product quality and service levels
- Handles guest problems and complains
- Empowers associates to provide excellent customer service
- Emphasizes guest satisfaction during all department meetings and focusing on continuous improvement
- Strives to improve service performance
- Solicits associates feedback, utilizing an “open door” policy and reviewing associate satisfaction results to identify and address associates problems or concern
- Ensure associates understand expectations and parameters
- Brings issues to the attention of the department manager and Human Resources as necessary
- Observes service behaviors of associates and providing feedback to individuals
- Participate in associate progressive discipline procedures.
- Participate in an on-going associate recognition program.
- Reviews comment cards and guest satisfaction results with associates.
- Supports a Spa orientation program for associates to receive the appropriate new hire training to successfully perform their job
- Supervises on-going training initiatives and conducting training when appropriate
- Establishes and maintains open, collaborative relationship with associates and ensuring associates do the same within the team.
- Celebrates successes and publicly recognizes the contributions of team members.
- Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to SOPs and LSOPs and support the Peer Review Process
Quyền lợi được hưởng
- Attractive remuneration packages
- Competitive salary | 13th salary month
- 05 working days | 02 days off per week
- Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
- Discounted rates apply when using services at properties
- Participating in ultimate phenomenal activities for employees
- National and international training courses
- Periodic health check | Accident insurance 24/7
- Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world.
Yêu cầu công việc
- High school diploma or GED; 2 years experience in the spa, guest services or related professional area
- Excellent English communication skills (speaking, reading and writing).
- Demonstrated skills in supervising a team.
- Lodging sales experience.
- Hotel industry work experience, demonstrating progressive career growth and a pattern of exceptional performance.
- Working knowledge of MS Office (Word, Excel, Power Points) software.
Yêu cầu hồ sơ
Contact Number +84 235 3753 333 - Ext: 2257: Ms. Linh
YB Spa đã và đang sở hữu chất lượng dịch vụ tốt nhất. Đáp ứng nhu cầu làm đẹp của khách hàng trên nhiều phương diện. Với hệ thống 21 chi nhánh có mặt ở nhiều tỉnh thành tại Việt Nam. Trong tương lai, YB Spa tiếp tục phát huy những thế mạnh có được, vươn mình trở thành thương hiệu làm đẹp tiêu chuẩn Quốc tế vươn tầm châu Á.
YB Spa luôn cập nhật những công nghệ thẩm mỹ và đầu tư vào các liệu pháp làm đẹp đẳng cấp thế giới để đáp ứng tốt nhất nhu cầu làm đẹp an toàn – hiệu quả cho quý khách hàng.
Hệ thống máy móc, thiết bị tại tất cả cơ sở YB Spa trên toàn quốc đều được nhập khẩu trực tiếp từ những nhà cung cấp vật tư uy tín trên thế giới và không ngừng được cập nhật, nâng cấp mỗi ngày.
YB Spa chú trọng đầu tư hệ thống cơ sở vật chất sang trọng, hiện đại đáp ứng nhu cầu làm đẹp tốt nhất dành cho khách hàng. Cơ sở vật chất chuẩn 5 sao, mang phong cách hiện đại, tinh tế.