Việc làm WALL STREET ENGLISH

Cập nhật 21/11/2024 11:13
Tìm thấy 24 việc làm đang tuyển dụng
WALL STREET ENGLISH
Vinpearl Resort & Golf Nam Hội An - GUEST EXPERIENCE MANAGER
WALL STREET ENGLISH 4.2★
20 đánh giá 367 việc làm 8 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 14/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Thăng Bình - Quảng Nam

Mô tả công việc

1. Guarantees the product, service standards, and Brand Image in the hotel (implements and controls) knows and conveys to the associates the Brand Service Culture and monitors the implementation of the culture, the operating procedures and storytelling with phraseologies).

2. Prepare an action plan following the check list of the Brand standards and follows up the Mystery Guest visit report, with Heads of Department and General Manager.

3. Analyse the results of the customer satisfaction (Trust You).

4. Prepare an action plan on the results of the customer satisfaction, with Heads of Department and General Manager.

5. To give inductions and re-inductions to the associates.

6. Take care of the online reputation of the hotel and its follow up on the websites and OTAs (analysis of comments, and reply).

7. Keep a direct contact with the customers.

8. Participate actively to design the strategy to increase additional incomes (upselling).

9. To look after the attraction and monitoring of the Pearl Club customers at the hotel and ensure the welcome and the delivery of their benefits and their reconnaissance during their stay.

10. To deal with all customer complaints (during and post stay).

11. Adapt the sensorial LOOK AND FEEL experience at the hotel, following the Brand guidelines, to promote the other revenues creating good environments that will generate the customers to stay and increase the average consumption (music, aromas, decoration, illumination, and control other physical aspects).

12. Assigning amenities to VIP clients (according to personal preferences).

13. Participate in rooms inspections (random and VIP) .

14. Participate in the organization of the events (setup of the meeting room).

15. Manage the external communication plan (hotel channel, check in, lobby screen, digital frames, etc.).

16. Manage the internal communication plan (briefings with HOD, training, and shares the guests’ comments and Review Pro indicators: NES, POP

17. Promote, coordinate, and implement ideas to improve the sustainable development and to increase the social contribution (inform to the customers through different channels).

18. Promote and support the Recognition Plan of the hotel.

19. Give support to the General Manager of the hotel (Manager on duty, specific projects, pilot projects, etc.).

20. Creates the activities program for KIDS and Adults. Ensure the assistance of the guests.

Quyền lợi được hưởng

- Negotiable salary depends on professional capacity, considered for income adjustment according to capacity and work efficiency;

- Unlimited free access to leading amusement parks in VinWonders and Safari areas nationwide for employees who have signed labor contracts.

- Purchase PVI Health Insurance package: Medical examination and treatment at international hospitals;

- Bonus 1 month of 13th salary and bonus for other holidays as prescribed (minimum VND 3,500,000)

- Receive professional training and have many opportunities to develop to higher positions;

- Along with other attractive and outstanding internal preferential policies and regimes.

Yêu cầu công việc

- University Degree, preferably in Tourism or Hospitality.

- University Degree, preferably in Tourism or Hospitality.

- Hotel operations. Public Relations and Customer Service.

- At least 2 years in a similar position in hotels with similar stars and services.

Yêu cầu hồ sơ

Candidates concern please don't hesitate to update and send resume to:

  • SĐT/zalo: 0905235651(Mr. An)
Khu vực
Báo cáo

WALL STREET ENGLISH
WALL STREET ENGLISH Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Minh Phú, số 21 Đường Lê Quý Đôn, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3,
Được thành lập lần đầu tiên tại Ý vào năm 1972 dưới tên Viện Phố Wall, chúng tôi đã được đổi tên thành Wall Street English vào năm 2013 như chúng ta biết ngày nay. Những gì bắt đầu từ ý tưởng phát triển một cách mới để dạy mọi người tiếng Anh đã phát triển thành một nơi với hơn 400 trung tâm học tập tại 27 quốc gia với số lượng tuyển sinh là 3.000.000 sinh viên.
 
Hiện tại chúng tôi có 07 trung tâm tại Thành phố Hồ Chí Minh, Bình Dương và sẽ tiếp tục mở rộng đến cuối năm. Các trung tâm của chúng tôi được thiết kế, xây dựng và trang bị theo tiêu chuẩn cao cấp, do đó cung cấp cho giáo viên, nhân viên và sinh viên một môi trường học tập và làm việc tuyệt vời. Chúng tôi nhấn mạnh vào chất lượng học tập và điều này được phản ánh trong cách tiếp cận của chúng tôi đối với việc tuyển dụng, phát triển, hỗ trợ và quản lý giáo viên

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, …. 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Teambuilding,
  • Các buổi giao lưu học hỏi
  • Các trò chơi giải trí
  • Bóng chuyền
  • Bóng đá

Lịch sử thành lập

  • Thành lập vào năm 1972 tại Ý

Mission

  • Chúng tôi có quyết tâm mạnh mẽ để thúc đẩy Wall Street English trở thành một nơi có nền giáo dục hàng đầu thế giới


Review WALL STREET ENGLISH

4.2
20 review

13/09/2024
IT Supervisor tại Hồ Chí Minh

Nếu bạn là dân IT, thuần đi lên vì thực lực thì né gấp (RV)

12/10/2024
Nhân viên tư vấn khoá học tại Hồ Chí Minh

Làm sale ko khác gì lùa gà mà chương trình học không có gì đặc sắc.

07/10/2024
Chuyên viên đào tạo và phát triển tại Hồ Chí Minh

trải nghiệm học hỏi với mức lương ổn (với fresher) đòi hỏi kỹ năng quản lý thời gian và chịu áp lực

Những nghề phổ biến tại WALL STREET ENGLISH

Bạn làm việc tại WALL STREET ENGLISH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo WALL STREET ENGLISH

WALL STREET ENGLISH

Click để đánh giá