Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Operations Coordinator - Receptionist (Dist. 9 - Hcmc)
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
08/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Mô tả Công việc
In charge of managing/controlling lobby and front desk areas of Milwaukee factory at Saigon High Tech Park, District 9, HCMC
Under Factory Operations Management Department Location: At lobby front desk of Milwaukee factory in Saigon High Tech Park
Shift rotation: Morning 6:30AM - 3:00PM
Afternoon 11:00AM - 7:30PM (From Monday to Saturday)
VISITOR ARRANGEMENT:
- Serve visitors by greeting, welcoming, and directing them appropriately.
- Notify relevant employees/departments when visitors arrive.
- Cooperate with security team to comply the process of factory entry registration for visitors. Follow security procedures, such as monitoring the logbook and issuing visitor badges by using visitor controlling systems to grant access for visitor cards.
- Control access door cards.
- Keep an eye on security and telecommunications systems of lobby and office
- Answer visitors' questions, calls, and emails, and provide them with the relevant information
- Support controlling and maintaining locker area for visitors
- Sign for deliveries and ensure all mails and packages delivered to company
ACCESS DOOR SYSTEM MONITORING FOR EMPLOYEE:
- Work on system to grant access for employees. Double check and cooperate with relevant departments to maintain the Matrix of access door for each level.
- Check and raise the issue related to access door system.
- Other tasks as appointed by department manager
In charge of managing/controlling lobby and front desk areas of Milwaukee factory at Saigon High Tech Park, District 9, HCMC
Under Factory Operations Management Department Location: At lobby front desk of Milwaukee factory in Saigon High Tech Park
Shift rotation: Morning 6:30AM - 3:00PM
Afternoon 11:00AM - 7:30PM (From Monday to Saturday)
VISITOR ARRANGEMENT:
- Serve visitors by greeting, welcoming, and directing them appropriately.
- Notify relevant employees/departments when visitors arrive.
- Cooperate with security team to comply the process of factory entry registration for visitors. Follow security procedures, such as monitoring the logbook and issuing visitor badges by using visitor controlling systems to grant access for visitor cards.
- Control access door cards.
- Keep an eye on security and telecommunications systems of lobby and office
- Answer visitors' questions, calls, and emails, and provide them with the relevant information
- Support controlling and maintaining locker area for visitors
- Sign for deliveries and ensure all mails and packages delivered to company
ACCESS DOOR SYSTEM MONITORING FOR EMPLOYEE:
- Work on system to grant access for employees. Double check and cooperate with relevant departments to maintain the Matrix of access door for each level.
- Check and raise the issue related to access door system.
- Other tasks as appointed by department manager
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
- College and above; Major in Business Administration, English, Chinese or other related subjects.
- Minimum 1 year in similar position.
- Be able to comfortably use English, Chinese is a plus; English: Verbal communication + Written
- Proficiency in MS Office (MS Excel, MS Word and MS PowerPoint, Outlook)
- Excellent time management skill, have ability to prioritize work
- Strong organizational skills especially multi-tasking
- Attention to details and problem-solving skills
- Helpful and friendly demeanor Ability to stay calm under pressure
- College and above; Major in Business Administration, English, Chinese or other related subjects.
- Minimum 1 year in similar position.
- Be able to comfortably use English, Chinese is a plus; English: Verbal communication + Written
- Proficiency in MS Office (MS Excel, MS Word and MS PowerPoint, Outlook)
- Excellent time management skill, have ability to prioritize work
- Strong organizational skills especially multi-tasking
- Attention to details and problem-solving skills
- Helpful and friendly demeanor Ability to stay calm under pressure
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Adecco Việt Nam
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 14, Toà nhà E.town Central, Số 11 Đoàn Văn Bơ, Phường 13, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Adecco Việt Nam - thành viên của Tập đoàn Adecco toàn cầu - là nhà cung cấp dịch vụ Tính lương, Tuyển dụng & Thuê ngoài nhân sự hàng đầu tại Việt Nam. Chúng tôi có thể đáp ứng mọi nhu cầu về Nhân sự của bạn. Với hơn 60 năm hoạt động, Tập đoàn Adecco hiện có hơn 30.000 nhân viên nhiệt huyết tại hơn 5.000 chi nhánh trên 60 quốc gia và vùng lãnh thổ trên toàn thế giới.
Review Adecco Việt Nam
2.9
9 review
28/10/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hồ Chí Minh
Công ty lớn gì mà không có kế hoạch, hệ thống gì cả, làm việc và giao việc cực kỳ mơ hồ, KPI được lên theo cảm hứng
12/10/2024
★
★
★
★
★
Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng
tại Hồ Chí Minh
Công ty không đáng cậy (RV)
22/10/2024
★
★
★
★
★
Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng
tại Hồ Chí Minh
Bảo hiểm thấp, ăn chặn lương, làm việc ko chuyên nghiệp(RV)
Những nghề phổ biến tại Adecco Việt Nam
Bạn làm việc tại Adecco Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Adecco Việt Nam
Click để đánh giá