Các phòng ban đang tuyển dụng tại BellSystem24 Việt Nam

Dịch vụ khách hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Giáo dục
Quản lý sản phẩm & dự án
Marketing/ Truyền thông
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghệ thuật - Thiết kế
Du lịch, khách sạn
Chăm sóc sức khỏe

Việc làm BellSystem24 Việt Nam

Cập nhật 16/02/2025 16:52
Tìm thấy 396 việc làm đang tuyển dụng
BellSystem24 Việt Nam
Senior/Lead Software QA Engineer (Auto & Manual, in-house product)
BellSystem24 Việt Nam 3.3★
50 đánh giá 8.2k việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company Description

About VeryPay:

Part of Verysell Group, VeryPay (https://verypay.ch/) is a forward-thinking fintech company providing secure and efficient payment solutions. We are dedicated to delivering high-quality products to our customers, and we are looking for an experienced Senior QA Engineer to lead and ensure the quality of our products through both manual and automated testing.

Job Description

The Senior QA Engineer will play a pivotal role in ensuring that VeryPay’s products meet the highest standards of quality, reliability, and performance. This role involves creating and executing test plans, implementing automated testing solutions, and ensuring the end-to-end quality control of products before release. The ideal candidate should have experience in both manual and automation testing, as well as expertise in managing test strategies.

  • Design, develop, and execute detailed test plans and test cases, covering both manual and automated testing.
  • Perform manual testing across web and mobile applications to identify bugs, issues, and inconsistencies.
  • Develop and maintain automation test suites using appropriate tools and frameworks (e.g., Selenium, Appium).
  • Ensure comprehensive test coverage of functional, integration, regression, and performance testing.
  • Collaborate with developers, product managers, and other stakeholders to identify test requirements and maintain product quality throughout the development lifecycle.
  • Monitor and report on product quality, ensuring timely identification of risks and issues.
  • Lead troubleshooting of issues and facilitate resolution in close collaboration with the development team.
  • Implement and maintain quality control processes and best practices to enhance the testing lifecycle.
  • Mentor junior QA engineers and contribute to building a strong quality culture within the team.

Qualifications

  • Proven experience in both manual and automation testing for web and mobile applications.
  • At least 5+ years of experience in software testing or quality assurance, with a focus on both manual and automation processes.
  • Expertise in creating and managing comprehensive test plans, test cases, and quality control strategies.
  • Strong hands-on experience with automation tools such as Selenium, Appium, or equivalent.
  • Excellent understanding of software testing methodologies, including functional, integration, regression, and performance testing.
  • Experience in Agile/Scrum environments with CI/CD pipelines and test automation integration.
  • Strong analytical, troubleshooting, and problem-solving skills.
  • Excellent attention to detail and a focus on delivering high-quality results.
  • Strong communication skills and the ability to collaborate effectively with cross-functional teams.

Preferred Skills:

  • Experience in the payments industry, with knowledge of payment gateways and wallet systems.
  • Familiarity with security testing and ensuring the protection of sensitive data.
  • Hands-on experience with performance testing tools (e.g., JMeter, LoadRunner).
  • Experience mentoring and leading junior QA team members.

Additional Information

What We Offer

  • 20 annual leave days
  • Competitive Salary & Bonus
  • Premium Health Care
  • Yearly career/ performance evolution
  • 13th-month salary/ competitive salary
  • Great activities (Team Building, Company Trip, Weekly Happy Friday, …)
Khu vực
Báo cáo

BellSystem24 Việt Nam
BellSystem24 Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
P901, Tầng 9 Tòa nhà Sky City Tower A, Số 88 Láng Hạ, Phường Láng Hạ, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Được thành lập vào năm 2006. Tiền thân là Bellsystem24-HoaSao – Đơn vị số 1 Việt Nam trong lĩnh vực thuê ngoài Tổng đài và quy trình kinh doanh từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN BELLSYSTEM24 VIETNAM (BELL24VN Inc.) được kỳ vọng sẽ trở thành công ty toàn cầu về Contact Center & BPO. 100% cổ phần của công ty thuộc về công ty Nhật Bản  Bellsystem24, Bellsystem24 Holdings và Toppan Printing. Chúng tôi luôn tiên phong và dẫn đầu trong việc cung cấp các giải pháp tối ưu hoá về quy trình, con người, công nghệ để giúp các doanh nghiệp bắt kịp xu thế thời đại và tăng trưởng bền vững.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding
  • Hoạt động thể thao

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2006

Mission

  • Chúng tôi không chỉ giải quyết những vấn đề của người tìm việc hay khách hàng làm việc cùng chúng tôi, mà còn quan tâm đến sự phát triển bền vững của xã hội và môi trường

Review BellSystem24 Việt Nam

3.3
50 review

14/02/2025
Nhân viên chăm sóc khách hàng tại Hồ Chí Minh

Công như ty không có 1 phúc lợi gì

23/01/2025
Nhân viên tổng đài tại Hà Nội

Phù hợp cho sinh viên mới ra trường muốn trau dồi tiếng anh

19/01/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Lương thấp, chế độ đãi ngộ không tốt, phải đi học lớp nghiệp vụ mỗi tháng (FB)

Những nghề phổ biến tại BellSystem24 Việt Nam

Bạn làm việc tại BellSystem24 Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BellSystem24 Việt Nam

BellSystem24 Việt Nam

Click để đánh giá