Các phòng ban đang tuyển dụng tại BellSystem24 Việt Nam

Dịch vụ khách hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Giáo dục
Quản lý sản phẩm & dự án
Marketing/ Truyền thông
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghệ thuật - Thiết kế
Du lịch, khách sạn
Chăm sóc sức khỏe

Việc làm BellSystem24 Việt Nam

Cập nhật 16/02/2025 16:52
Tìm thấy 396 việc làm đang tuyển dụng
BellSystem24 Việt Nam
Scrum Master (40000700)
BellSystem24 Việt Nam 3.3★
50 đánh giá 8.2k việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

Enable Delivery Agility through highly mature Scrum adoption at teams, initiative, and/or wider organization

Key Accountabilities (1)
Enabling Agility

  • Coach teams in self-management & cross-functionality.
  • Help teams to focus on creating high-value increments that meet the Definition of Done (DoD).
  • Train & coach Product Owners with techniques for effective Product Goal definition, Product Backlog management, release planning, that maximize business value.
  • Train & coach teams, initiatives & stakeholders to apply empirical approach, incremental & iterative development, lean thinking, Scrum values.
  • Plan, train, coach, implement, improve Scrum adoption for initiative and/or wider organization
  • Ensure Scrum events take place, positive & productive within timebox.

Key Accountabilities (2)
Enabling Performance

  • Adopt appropriate stances for teams: Trainer, Mentor, Coach, Leader, Facilitator, Manager, Change Agent.
  • Help teams to improve effectiveness, efficiency & practices via Scrum, e.g., maturity assessment, improvement plans, training & coaching activities.
  • Cause the removal of impediments to teams’ progress.
  • Train, coach managers on empowering people, enabling & nurturing self-managing & high performing teams.
  • Train, coach teams to use Agile tools, e.g., Jira, Confluence, Miro, Trello.

Key Accountabilities (3)
Enabling Outcomes

  • Train & coach to help teams, initiative, and/or wider organization to apply evidence-based management (EBM)

Key Relationships - Direct Manager
Director, Agile Transformation

Key Relationships - Direct Reports
N/A

Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams in Transformation Office, Digital Office, and relevant departments, divisions in TCB

Key Relationships - External Stakeholders
Partners / vendors providing professional services

Success Profile - Qualification and Experiences
  • Bachelor or higher degree in Banking, Finance, Technology, Business Administration, Information technology or related disciplines.
  • Professional Scrum certificates, e.g., A-CSM or PSM II. Others like PMP, PMI-ACP, Lean, Six Sigma, Agile Project Management, is a plus.
  • 5 years of experience in corporate, preferably banking or fin-tech organization.
  • Experienced in training, coaching Scrum for teams.
  • Experienced in training, coaching, mentoring different roles, e.g., Product Owner, Designer, Developer, Tester, Manager.
  • Be team player, a servant leader with strong facilitation, conflict resolution, communication, motivation, interpersonal skills.
  • Familiar with engineering best practices (e.g., TDD, ATDD, CICD, automation)
  • Familiar with common tools, e.g., Jira, Confluence, Bitbucket, Jenkins, SonarQ.
Khu vực
Báo cáo

BellSystem24 Việt Nam
BellSystem24 Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
P901, Tầng 9 Tòa nhà Sky City Tower A, Số 88 Láng Hạ, Phường Láng Hạ, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Được thành lập vào năm 2006. Tiền thân là Bellsystem24-HoaSao – Đơn vị số 1 Việt Nam trong lĩnh vực thuê ngoài Tổng đài và quy trình kinh doanh từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN BELLSYSTEM24 VIETNAM (BELL24VN Inc.) được kỳ vọng sẽ trở thành công ty toàn cầu về Contact Center & BPO. 100% cổ phần của công ty thuộc về công ty Nhật Bản  Bellsystem24, Bellsystem24 Holdings và Toppan Printing. Chúng tôi luôn tiên phong và dẫn đầu trong việc cung cấp các giải pháp tối ưu hoá về quy trình, con người, công nghệ để giúp các doanh nghiệp bắt kịp xu thế thời đại và tăng trưởng bền vững.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding
  • Hoạt động thể thao

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2006

Mission

  • Chúng tôi không chỉ giải quyết những vấn đề của người tìm việc hay khách hàng làm việc cùng chúng tôi, mà còn quan tâm đến sự phát triển bền vững của xã hội và môi trường

Review BellSystem24 Việt Nam

3.3
50 review

14/02/2025
Nhân viên chăm sóc khách hàng tại Hồ Chí Minh

Công như ty không có 1 phúc lợi gì

23/01/2025
Nhân viên tổng đài tại Hà Nội

Phù hợp cho sinh viên mới ra trường muốn trau dồi tiếng anh

19/01/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Lương thấp, chế độ đãi ngộ không tốt, phải đi học lớp nghiệp vụ mỗi tháng (FB)

Những nghề phổ biến tại BellSystem24 Việt Nam

Bạn làm việc tại BellSystem24 Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BellSystem24 Việt Nam

BellSystem24 Việt Nam

Click để đánh giá