Mô tả công việc
CORE COMPETENCIES / ROLES AND RESPONSIBILITIES
As a Executive Lounge Operative, together with your direct Supervisor, you are responsible for your department to deliver an excellent guest experience and follow Hilton standards.
You are the first point of contact for dealing with any general management related inquiries that arise within the hotel. The position predominately involves face-to-face contact with Guests and represents Senior-level hotel management in their absence. It is also the Management contact point for any hotel operational issues that arise that cannot be resolved by the department. You will be responsible for performing the following tasks to the highest standards:
• Provide food and beverage services to executive lounge guests, assisting the Executive Lounge Receptionist in welcoming guest, prepare welcome drink and cold tower for arrival guests
• Greet customers immediately with a friendly and sincere welcome, using a positive and clear speaking voice, listen to understand requests, respond with appropriate action and provide accurate information such on outlet hours, special VIP programs, events, etc.
• Ensure that the Executive Lounge equipment and systems are functioning at all times, and that the area is maintained in a clean, tidy and organized way.
• Receive special requests from guests and respond appropriately or forward requests to appropriate team members for decisions and actions
• Take on an active role in the team by being kind, cooperative, and helpful and never forgetting the person behind the guest.
• Handle food and beverages in a safe, hygienic and professional way, ensuring that all caution is taken when handling food and when cleaning in order to prevent sickness and contamination.
• Ensure that the day-to-day functions of the Executive Lounge are completed, including but not limited to checklists, set-ups for meal periods, daily requisitions, buffet and breakfast services, and replenishments.
• Carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (Attractive salary)
- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance
- Get job-related professional training, opportunities for advancement.
- Professional working environment with opportunity to learn and grow.
Yêu cầu công việc
• A certificate of English (from CEFR B2 or Toeic 455 or Ielts 5.0 and above)
• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable
• Previous experience working in management position in an luxury hotel environment
• Familiar with Property Management Systems; Opera system
Yêu cầu hồ sơ
Được thành lập vào năm 2006. Tiền thân là Bellsystem24-HoaSao – Đơn vị số 1 Việt Nam trong lĩnh vực thuê ngoài Tổng đài và quy trình kinh doanh từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN BELLSYSTEM24 VIETNAM (BELL24VN Inc.) được kỳ vọng sẽ trở thành công ty toàn cầu về Contact Center & BPO. 100% cổ phần của công ty thuộc về công ty Nhật Bản Bellsystem24, Bellsystem24 Holdings và Toppan Printing. Chúng tôi luôn tiên phong và dẫn đầu trong việc cung cấp các giải pháp tối ưu hoá về quy trình, con người, công nghệ để giúp các doanh nghiệp bắt kịp xu thế thời đại và tăng trưởng bền vững.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2006
Mission
- Chúng tôi không chỉ giải quyết những vấn đề của người tìm việc hay khách hàng làm việc cùng chúng tôi, mà còn quan tâm đến sự phát triển bền vững của xã hội và môi trường
Review BellSystem24 Việt Nam
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, môi trường linh hoạt, thú vị, tận tâm (RV)
Môi trường tốt đẹp giữa Nhật và Việt Nam, được góp ý, đề xuất và góp phần vào sự phát triển dự án (BST)
Môi trường làm việc áp lực, cơ sở vật chất cũ kỹ, bộ phận quản lý yếu kém. Ai muốn rèn luyện khả năng chịu đựng thì có thể vào thử. (RV)