Mô tả công việc
Duties and Responsibilities
- Receive guests from Hostess/Guest relation.
- Counseling and introducing customers to dishes, drinks, promotion, set menu, cigar …
- Record order information from guest, reconfirm with guest the exact name of food - drinks, quantity, special requirements ...
- Transfer order to cashier, kitchen, bar.
- Serve customers with food and drink.
- Check the dishes before serving the guests.
- Willing to respond to the legitimate requests of customers and enthusiastically respond to customers' inquiries with a warm, amiable and considerate attitude to guests.
- Make payment for customers in accordance with restaurant standards.
- Remember the names and habits (foods, drinks, special requests) of vip guests or patrons to show appreciation and make them happy.
- Clean up the dining table, set up a new table to prepare to serve the next guest.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Full benefits
- Service charge + tip
-13th month salary, ceremony, Tet
- The opportunity to experience high-end service.
Yêu cầu công việc
2. Experience: Minimum of 1 years. Especially the F&B and Retail industry
3. Skills:
- Excellent guest service skills
- Good knowledge of food and beverage service
- Good English
- Prioritise candidates with backgrounds in luxury goods industry
- Good looking, profesional
Yêu cầu hồ sơ
Working Place: 74B Hai Ba Trung Street, Ben Nghe Ward, District 1, Ho Chi Minh city
Nguồn nhân lực là yếu tố cốt lõi và tài sản quý của hệ thống bệnh viện Đa khoa Tâm Anh. Do đó, thông tin bệnh viện Tâm Anh tuyển dụng luôn được cập nhật mới nhất cho các ứng cử viên có tiềm năng, tâm và tầm trong ngành y. Ngay từ đầu mới thành lập, Tâm Anh TP. HCM và Hà Nội luôn nỗ lực tạo môi trường làm việc chuyên nghiệp, để cao sự sáng tạo, cống hiến, phát triển, thăng tiến và luôn đồng hành với trách nhiệm, quyền lợi của mỗi Cán bộ nhân viên.
Review Đa Khoa Tâm Anh
Công ty có mới nới cũ, một số nhân viên có thái độ làm việc tệ. Một nhân viên ở đây phải ôm đồm rất nhiều việc. Một số nhân viên không thân thiện lắm.
Mỗi khi dự án gặp lỗi là lại đổ cho nhân viên. Công ty toàn tuyển người trẻ, chưa kinh nghiệm mà quy trình đào tạo nhân viên của công ty cũng kém nữa.
Môi trường làm việc chia phe khá nhiều. Nhân viên làm ở đây dự tính một tháng tốn tiền phí quỹ mua bánh, quà cáp sinh nhật cho trưởng phòng, trưởng ban, giám đốc bộ phận cỡ 500k.