Việc làm Ẩm Thực Thiên Lý

Cập nhật 19/11/2024 12:40
Tìm thấy 10 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Ẩm Thực Thiên Lý
Purchasing Executive
Ẩm Thực Thiên Lý
93 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 22/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 30 Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ , Quận Tân Phú, Tp HCM

Mô tả công việc

1. Material purchasing management:
- Supervise to purchase non-merchandising materials and equipment for both store and HQ such as plastic bag, weigh label, printing form, medical products, chemicals, seal & money bag, laptop, PC etc.
- Control the payments of all the expenses related to purchase non-merchandising material and equipment for suppliers.
- Maintain the good relationship with long-term suppliers and frequently evaluate their price, quality and after sales service.
- Look for new suppliers to expand the supplier zone, localize & secure the source of supplies.
- Receive and consider proposals of Admin store and other departments to make suitable changes for store operation.
- Cooperate with other departments for proceeding new projects.
- Propose to sign principle contract with reputable suppliers to facilitate order and payment process.
- Receive and solve any issues regarding to the quality of materials and equipment.
- Make list of materials using for new store opening, conduct the action plan to insure all materials are purchased and delivered on time.

2. Material expense and budget control
- Review, setup and manage the yearly material budget for all stores.
- Make monthly material expense report, analyze the reason for increasing or decreasing, propose countermeasure to reduce the cost.
- Building guideline & procedure for ordering, managing materials and equipment for store operation.

3. Fixed assets management
- Cooperate with Accounting Dept. to manage company’s fixed assets.
- Propose to dispose of fixed assets whose depreciation periods are over

4. Others
- Other tasks or responsibilities as assigned by Facility Management Manager

Yêu cầu công việc

  • University degree
  • From 3 years experience purchasing, admin general affair
  • Good command of spoken and written English
  • Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet
  • Good problem solving skills
  • Detail oriented and be able to handle multi-tasks
  • Good organizing and time-management skills
  • Strong communication skill (both verbal & written)

Quyền lợi được hưởng

- Meal Allowance & Gasoline

-13th Salary & Performance Bonus

-12 paid days off per year

-Premium health care insurance

-Professional, dynamic & flexible working environments

Working time: 8:30 - 17:30 (Mon-Fri + 1 Sat/ Month, 1 flexible working day /week)

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Ẩm Thực Thiên Lý
Ẩm Thực Thiên Lý Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
74 Nguyễn Thị Thập, Phường Tân Hưng, Quận 7

Hệ thống Cơm niêu Thiên Lý đứng đầu về phân khúc Cơm niêu trong TP. Hồ Chí Minh. Với những hoài bão và tình yêu ẩm thực Việt, Thiên Lý khát khao góp phần nâng tầm ẩm thực Việt Nam vươn ra thế giới,

Với hệ thống nhà hàng trãi khắp cả nước, mở ra nhiều cơ hội việc làm cho các bạn trẻ yêu thích ngành nghề F&B.

Tại Cơm Niêu Thiên Lý, chúng tôi đề cao và tôn vinh giá trị về con người.

Lộ trình tuyển dụng sau đây, góp phần giúp chúng tôi lựa chọn được những người phù hợp về tư duy, năng lực và quan niệm sống để bước lên Con thuyền sự nghiệp cùng Cơm Niêu Thiên Lý

 
 

Những nghề phổ biến tại Ẩm Thực Thiên Lý

Bạn làm việc tại Ẩm Thực Thiên Lý? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ẩm Thực Thiên Lý

Ẩm Thực Thiên Lý

Click để đánh giá