An Việt Sông Hồng ARR ★ 1.3

Hà Nội
500 - 1.000 nhân viên
Bán lẻ / Bán sỉ
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại An Việt Sông Hồng ARR

Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Vận tải
Xây dựng
Giáo dục
Du lịch, khách sạn
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm An Việt Sông Hồng ARR

Cập nhật 15/01/2025 15:59
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần An Việt Sông Hồng
Accountant cum Admin
An Việt Sông Hồng ARR 1.3★
18 đánh giá 118 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Overview

As an Accountant cum Admin, you will play an important role in ensuring smooth financial operations and administrative support within our organization. You will manage key accounting activities, support internal teams with requests, and contribute to the success of company events and operations through effective logistics and vendor coordination. This role suits a detail-oriented professional with strong accounting expertise and operational agility.

Responsibilities:

Accounting:

  • Assist in managing external bookkeepers and tax advisors to ensure accurate and up-to-date bookkeeping for monthly closings
  • Oversee day-to-day accounting operations, including:
    • Checking vouchers, contracts, and payment records to ensure all necessary documents are requested, collected, and compiled
    • Organizing and storing required documentation to facilitate proper bookings and ensure compliance with current accounting/tax regimes and company procedures
    • Handling electronic payment transactions for operational payments and supporting respective country managers
    • Overseeing invoicing and revenue collection in collaboration with in-country teams
    • Reconciling and reviewing transactions in the Accounting System
  • Prepare Tax declaration and finalization, value-added tax (VAT), foreign contractor tax (FCT), corporate income tax (CIT), and other regulatory filings (e.g., statistical, DPI, and other reports)
  • Manage the audited year-end financial process in cooperation with external auditors
  • Prepare special evaluations and reports for founders
  • Other tasks assigned by the manager

Administrative:

  • Support employee requests, including reimbursements and documentation
  • Assist in managing administrative tasks in collaboration with the office manager in Vietnam
  • Provide operational support, including logistics planning for events, vendor selection, and procurement


Requirements

Requirements:

  • Minimum of 4 years of relevant experience in accounting or finance
  • Fluent English skills in all skills
  • Strong background in accounting, with preference for candidates with experience in a Big Four firm or a technology company
  • Excellent organizational and multitasking skills
  • Strong problem-solving skills and a proactive, "can-do" attitude
  • Careful, patient, and have a sense of responsibility at work
  • Familiarity with financial software and reporting tools is a plus


Benefits

  • Three days remote every week and four full remote weeks per year
  • Gold level Health Insurance coverage from Bao Viet Insurance, a yearly complete Health Check and social insurance
  • All office benefits and full salary during probation
  • Flexible working time starting anytime up to 10 AM working Monday - Friday with no overtime and a long lunch break
  • Allowance for everything: meals, parking, petrol, along with unlimited snacks and nice coffee every day
  • Choose from a brand-new Mac or PC device
  • Salary review twice a year with opportunities for promotions and spot awards
  • 12 days annual leave per year, with all days not taken paid out in cash, plus 2 sick leave days
  • Yearly Training Budget up to 5 million VND per staff. On top of that, Professional coaching program, buddy system, tech talks, agile sessions, and 1on1 private English classes are available
  • Yearly company trip, monthly activities, and other Celebrations for special days in the year, such as Women's Day, YEP, and Christmas
  • Employee-led clubs within the company; games teams, sports teams, etc
  • Modern open-space office with comfortable workspace, a PS5 games room, and chill-out areas
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần An Việt Sông Hồng
An Việt Sông Hồng ARR Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
P307, Tòa B, TTTM Savico Megamall, Long Biên

Công ty Cổ phần An Việt Sông Hồng (viết tắt là ARR) có trụ sở bên cạnh dòng sông Hồng, nơi khởi nguyên cho nền văn minh của người Việt. ARR cũng luôn nỗ lực và kiên định với tâm niệm kiến tạo một môi trường lập nghiệp lý tưởng cho mọi thành viên. Giống như dòng sông Hồng không bao giờ ngừng chảy, người ARR luôn kề vai sát cánh, không ngừng theo đuổi sự ưu việt, không ngừng chinh phục bản thân, mang các sản phẩm chất lượng tốt nhất, uy tín nhất đến với tất cả mọi người.

Trở thành nhà bán lẻ hàng đầu tại thị trường Việt Nam được mọi người yêu mến và tôn trọng, hướng tới trở thành một công ty bán lẻ thương hiệu tổng hợp phát triển bền vững mang đẳng cấp quốc tế.


Review An Việt Sông Hồng ARR

1.3
18 review

03/01/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Môi trường làm việc tại đây rất tồi tệ, với việc chửi mắng nhân viên và thiếu chế độ đãi ngộ, khiến nhân viên cảm thấy không được tôn trọng.

14/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Trừ lương nhân viên vô tội vạ

14/10/2024
Nhân viên kinh doanh tại Hà Nội

Tuyển sale nhưng đẩy nhiều công việc ko liên quan

Những nghề phổ biến tại An Việt Sông Hồng ARR

Bạn làm việc tại An Việt Sông Hồng ARR? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo An Việt Sông Hồng  ARR

An Việt Sông Hồng ARR

Click để đánh giá