Product Design at BraveBits
At BraveBits, we nurture the mindset of Product Design in all teams, where everyone must aim to deliver the values rather than working hours.
As we are working specifically on e-commerce solutions, our customers are product builders who bring value to their audiences. That being said, we focus on users at the center of our processes and aim to avoid damaging our customer's business. Therefore, making decisions based on real data is one of our focal points.
With each design and activity, product designers at BraveBits are empowered with great ownership for their impacts on the business and customers, thus always being ready to hands-on what is needed to solve the problems. As a designer in such an environment, we opt to grow consistently through iterative improvements.
Requirements
We are looking for someone with:
- At least 3 years of experience designing for digital products (better if mainly in web applications), with enough understanding of HTML/CSS to deliver web-efficient solutions
- High attention to detail and the ability to deliver with care
- Competent experience with design thinking processes and UX tools: researching, wireframing, user flow, information architecture…
- Practical knowledge of designing for conversion rate optimization in the global e-commerce context
- Experiences in building and applying design systems
- Experiences in Agile ways of working
It's a plus if you have:
- Sufficient English skills to read, write, and communicate
- Solid understanding of HTML/CSS or Javascript
What you will do
- Utilize an end-to-end design thinking process:
- Gathering requirements/research to define the problems
- Creating design concepts, then generating the design solutions
- Delivering the results and keeping up with the changes
- Collaborate closely with Product Owners, developers, marketing team, Design Ops, and fellow product designers to get the work done
- Communicate the design ideas via team presentation and ship the design solution through well-consumable specifications
- Maintain and revise existing designs to meet customer or business expectations
- Provide low-frequency customer support based on the demand of assembling user's needs
What BraveBits will do
- Main salary: $1200+ (6-month routine of considering salary increment or promotion), 100% salary in probation
- Quarterly bonus based on project achievement (after probation)
- 13th-month bonus and legal insurance
- Provide Macbook Pro on the first working day.
- Workspace is flexible
- Free breakfast, lunch, dinner and snack cabinet at the office.
- Free periodic general health check-ups once a year.
- Company trip abroad once a year.
- 1 day of remote work per month to change the working environment.
- Attend internal seminars, foreign seminars and access paid courses at the company.
Mitu đọc nôm na được hiểu là “Me too" tôi cũng vậy, chuyên cung cấp hệ giải pháp công nghệ ngành spa: Giải pháp quản trị spa; Giải pháp nhân sự; Giải pháp marketing,…
Sứ mệnh
- Chăm sóc sức khỏe cộng đồng
- Xây dựng công việc masage trị liệu trở thành nghề nghiệp cao quý như bao nghề nghiệp khác
- Phát triển kinh tế địa phương bằng thảo dược địa bản
Giá trị cốt lõi
1. Trung thực với cấp trên là phẩm chất quan trọng hàng đầu của nhân viên, đặc biệt là với cấp trên. Trung thực thể hiện ở việc nhân viên luôn nói thật, làm đúng, không gian dối, không vụ lợi, không tham ô, tham nhũng.
Đây là phẩm chất cần thiết để xây dựng niềm tin, tạo môi trường làm việc lành mạnh và thúc đẩy sự phát triển của bản thân. Điều này đảm bảo sự tin tưởng và giúp xây dựng mối quan hệ chặt chẽ giữa các bên liên quan, tạo ra môi trường làm việc tốt hơn và hiệu quả hơn.
2. Tận tâm với khách hàng là giá trị đặc biệt quan trọng để đạt được sự thành công trong ngành Massage trị liệu. Giá trị này đòi hỏi nhân viên phải đặt khách hàng lên hàng đầu và tận tâm với nhu cầu và mong muốn của khách hàng. Tận tâm với khách hàng giúp tạo ra mối quan hệ lâu dài, đáng tin cậy và tạo ra giá trị cho doanh nghiệp.
Nhân viên tận tâm sẽ luôn chủ động và sáng tạo trong công việc, tìm ra cách thức làm việc hiệu quả hơn.
3. Chia sẻ với đồng nghiệp là giá trị cốt lõi trong một doanh nghiệp thành công. Điều này bao gồm khả năng làm việc nhóm, giúp đỡ, chia sẻ kiến thức và kinh nghiệm với đồng nghiệp. Nhân viên cần có tinh thần hợp tác và sẵn lòng giúp đỡ đồng nghiệp để đạt được mục tiêu chung của công ty. Điều này giúp tăng cường sự hợp tác và xây dựng môi trường làm việc tích cực và đội nhóm mạnh mẽ. Sự chia sẻ còn tạo điều kiện cho nhân viên học hỏi và phát triển cá nhân, cũng như góp phần vào sự phát triển của cả doanh nghiệp.
4. Trách nhiệm với cộng đồng là sự cam kết của doanh nghiệp đóng góp cho sự phát triển của cộng đồng, xã hội, thông qua những hoạt động nhằm nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân, bảo vệ môi trường và phát triển bền vững.
Trách nhiệm với cộng đồng giúp doanh nghiệp xây dựng uy tín và danh tiếng tốt cũng như góp phần tạo ra giá trị cho cộng đồng và xã hội.