Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Job Summary
- Responsible for corporate Marketing and Branding function.
Key Responsibilities
- Develop, support & promote company Brand through message development, creation and media outreach.
- Develop and disseminate public relations materials that increase our visibility among potential customers.
- Build and maintain relationships with journalists, bloggers, investors and customer audiences.
- Work closely with Manager to develop and strengthen employee engagement activities (internal communications) in order to strengthen the overall Corporate Brand Image.
- Communicate and work well with all relevant internal departments to ensure workflow is smooth for all processes & procedures.
- Be familiar with standard business concepts, practices, and procedures within a construction company PR & Branding Department.
- Any other tasks assigned from time to time.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications
- Degree in Marketing, Communications, Journalism or related field
Competencies Required
- Minimum 4 years working experience as Marketing/Branding/Journalism/MC
Skills & Abilities
- Having knowledge in real estate sector.
- Proficiency in MS Office applications and utilization.
- Strong public speaking skills and experience acting as an MC.
- Good English – Vietnamese interpretation and translation skills.
- Ability to work in a fast-paced environment and manage multiple projects simultaneously.
- Exceptional communication and interpersonal skills with the ability to collaborate effectively with cross-functional teams and external parties.
- Able to work with minimum supervision and highly motivate to learn.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: 26 - 35
- Thời gian làm việc: Monday - Friday ( 8:30am to 5:30 pm)
- Lương: Lên đến 20 Tr VND
K&G Việt Nam Thành lập trong bối cảnh kinh tế Thế giới cũng như Việt Nam đang rơi vào khủng hoảng trầm trọng, khởi động và vươn lên như một mẫu doanh nghiệp kiểu mới đầy năng động, sáng tạo và chuyên nghiệp. Với quyết tâm bứt phá trong giai đoạn khó khăn, K&G Việt Nam đang tạo ra những giá trị vượt bậc đánh dấu bước phát triển bền vững và dần trở thành Công ty hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất và phân phối ngành hàng tiêu dùng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm sức khoẻ và tai nạn PVI Premium
Các hoạt động ngoại khoá
- Du lịch hằng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
Lịch sử thành lập
- Năm 2012 công ty thành lập
- Năm 2013 công ty bắt đầu mở rộng quy mô, bắt đầu đưa vào hoạt động hệ thống nhà máy sản xuất
- Năm 2014 đến nay, công ty tiếp tục cho ra đời nhãn hàng thời trang nam
Mission
Góp phần cho người Việt Nam trở nên phong cách, tự tin, tự hào, yêu quê hương đất nước hơn, thông qua việc nghiên cứu phát triển và đáp ứng các sản phẩm thời trang hiện đại, tinh tế lịch lãm, phong cách châu Âu, trên nền tảng cảm hứng về chính đất nước con người Việt
Review K&G Technology
Công ty chủ yếu người có tuổi và có kinh nghiệm rồi (Fb)
Công ty ổn. Chế độ, chính sách, phúc lợi cũng ổn (Fb)