Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Principal duties:
- On-boarding, Off-boarding process
- Event organization
- Employee relation
- HR Admin Management
Essential functions:
On-boarding and Off-boarding
- Support the on-boarding process including Preparation for new comers, … is conducted accordingly.
Event organization
- Support internal events: to company trip, year-end party, happy hour program, sports tournaments, monthly sports activities, and team building activities
- Conduct monthly/quarterly employee awarding ceremony
Employee relation
- Support & Do employee survey
- In charge of giving benefit of Birthday, sickness, …
- Conduct regular employees’ opinion
HR Admin
- Ensure the relevant admin tasks are performed accordingly.
- Other tasks are assigned by direct supervisor and/or CPO
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
*** Education:
- College/University graduated or equivalent
*** Technical skills and experience:
- Office tools
- 1-2 years of work experience in Human Resources, or company event organization or employee relation
*** Soft-skills & attitude
- Communication & interpersonal skills.
- Negotiating skill
- Time management skill
- Follow up skill
- Initiative
- Be able to work well under pressure
- Be a team player
*** Language skills:
- Good at English communication
What are you waiting for? Join our international team today!
SPS is a leading technology-driven business transformation company. With our innovative Enterprise Workplace Solutions, we empower organizations to adopt hybrid work concepts to enhance productivity and flexibility. Our Technology Business Solutions bring together cutting-edge technology, deep vertical process expertise, and a diverse global workforce to support clients in their digital transformation journey and efficiently tackle their most complex challenges. Headquartered in Zurich, Switzerland, SPS operates in more than 20 countries and focuses on clients in banking, insurance and health. SPS has more than 8,500 employees and is recognized with a world-class NPS by its global client base. We act with precision, connect people to the right information, and turn data into insights for better outcomes. Discover how our dedicated team at SPS makes an impact that matters by visiting www.spsglobal.com.
1. Great Benefits:
- Competitive and performance-oriented remuneration system
- On-going training and development plan
- Promotion & bonus opportunities
- Private medical care for you and your family,
- Professional and challenging working environment.
2. Advance your career:
- We provide you with support to sharpen your skills and knowledge for further steps in your career path
- Opportunities to learn and grow through different types of training: Talent Development program, Succession planning as well as promotions or transfers.
3. Break your limits:
The innovation is a key value of SPS Vietnam. Joining our team, you are encouraged to think out of the box, cross your boundaries and improve yourself in our continuous improvement process during daily business operation.
4. Go Global:
The moment you join SPS Vietnam is the moment you take the chance to extend your horizon. You will work, cooperate and exchange your creative ideas with 7,500 employees of SPS. Our customers, which are 20% of Fortune 100, are located from around the world.
Notes:
“By applying for the job at SPS Vietnam, it is considered that Candidates agree to provide personal data for SPS Vietnam to process in accordance with the Terms and Conditions of personal data processing of candidates which are in line with Decree 13/2023/ND-CP on personal data protection.”
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Công ty Cổ phần Tập đoàn Thực phẩm Hoa Sen là một trong những đơn vị hàng đầu cung ứng và phân phối những sản phẩm, dịch vụ an toàn, cao cấp chuẩn Nhật tại thị trường Việt Nam.
Tập đoàn thực phẩm Hoa Sen (Lotus Group) là một trong những tập đoàn đầu tư, sản xuất, phân phối các sản phẩm hàng tiêu dùng và thực phẩm theo tiêu chuẩn Nhật Bản hàng đầu Việt Nam. Hiện nay, Lotus Group được chia thành 4 khối hoạt động chính: Khối Thực phẩm, Khối Phân phối, Khối F&B và Khối Bán lẻ với tổng nhân sự toàn Tập đoàn hơn 2500 nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Hoạt động thiện nguyện
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2020: Công ty được thành lập
Mission
- Cam kết phục vụ và không ngừng nâng cao chất lượng cuộc sống của người dân Việt Nam và thế giới thông qua việc đem đến những sản phẩm và dịch vụ đáp ứng đầy đủ các tiêu chuẩn khắt khe, cao cấp của Nhật Bản.
- Trở thành đối tác hàng đầu của các Tập đoàn Nhật Bản tại Việt Nam thông qua việc xây dựng và phát triển hệ thống tổ chức hiệu quả và đáng tin cậy.
- Đem đến niềm hạnh phúc, sự hài lòng và sự tin tưởng tới cho khách hàng, nhân viên, đối tác và các nhà đầu tư.
- Trở thành Tập đoàn số 1 Việt Nam trong việc cung cấp và phân phối nhiều nhất những sản phẩm an toàn, thương hiệu và dịch vụ cao cấp chuẩn Nhật đến tay người tiêu dùng Việt Nam.
- Tại Lotus Group, Chúng tôi mong muốn xây dựng và phát triển một môi trường làm việc mang đậm dấu ấn riêng, chính là: “HAPPY LOTUS” – Nơi mà tất cả mọi người đều cảm thấy mình đang là người làm chủ, mỗi ngày đến Công ty là một ngày vui vì được tiếp tục cống hiến cho sự phát triển của chính bản thân, gia đình cũng như sự phát triển bền vững của Lotus Group.