Việc làm ĐỊA ỐC MAI VIỆT

Cập nhật 24/10/2024 22:55
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐỊA ỐC MAI VIỆT
[Melia Vinpearl Hue] Chuyên Viên Hành Chính Nhân Sự/ Administrative Executive
ĐỊA ỐC MAI VIỆT
49 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 11/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

1. Human Resources:

• Welcome onboard, collect documents and prepare procedures for new staff at Level C or below, check documents, make meal cards, fingerprints, hand over to department

• Welcome onboard casual staff/ interns: Check ID cards, collect documents/information, make gate cards

• Assign shifts/adjust shift assignments on SAP system, control entry/exit times to match shift assignments

• Summarize and submit overtime plans

• Finalize monthly work, finalize leave list, complete leave records

• Reward - discipline procedures and monitor upload to Police

• Coordinate periodic health check-ups

• Register department meals for canteen

• Do casual wages payment: Summarize work, do payment requests, create PR/PO, send payment documents to Cluster HR,…

• Collect insurance payment documents for the Cluster HR Department

• Send employee insurance payment documents to PVI

• Return social insurance books and health insurance cards to employees

• Implement for employees to sign and transfer labor contracts for level C or below, including casual contracts

• Resignation procedures: submit resignation letter, send information to Cluster HR, instruct employees on handover procedures, sign Termination Minutes and Resignation Decision, submit for signature and stamp => return to employees when there is a separate insurance and Resignation Decision.

2. Training

• Monitor and manage state certificates

• Contact, implement, and organize state certificates for Hotel

• Support Head of Department in training implementation: Organize classes, support classes, etc.

• Support Head of Department/ Hotel Manager in organizing bonding and internal communication programs

• Contact and coordinate with the Fire Prevention and Fighting Agency to organize annual fire prevention and fighting drills.

• Popularize information & training programs implemented from Cluster Training; monitor & update progress as required

• Send Training Plan of new month to Cluster Training after summarizing from Departments at the end of the previous month/beginning of the new month

3. Activities

• Plan, create ideas and coordinate the implementation of internal activities for employees (employee birthdays, Melia Talk, skill competitions, holidays, anniversaries, themed activities issued by Melia...)

• Summarize the monthly activities and estimated budget then submit to Cluster Human Resources

• Implement monthly reports on hotel areas then submit to Cluster Human Resources

• Other activities and reports as assigned by superiors

4. Recruitment

• Coordinate and make the hiring requests to cover vacancies with HoDs and is responsible for the publication (internal and external) of vacancies and screening candidates following the policies and procedures defined by HR Cluster. Supports Heads of Department in the selection of team members.

• Promotes greater visibility of job offers through their publication on the social media profiles of other employees and Heads of Department.

• Supports the Heads of Department and Hotel Manager in coordinating interviews.

• Implements and promotes Employer Branding campaigns in hotels after coordinating with the HR Cluster.

• Attends events related to local Schools (University/College/…). Prepares and participates in student hotel visits, promoting experiential events and the participation of Head of Department in their presentation to strengthen our employer brand.

• Together with the Heads of Department, ensures appropriate experiences for interns, monitoring their performance and carrying out the final evaluation.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor Degree
  • English - Good level, written & spoken
  • At least 1-year experience in administration or guest service job.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive salary and benefits package.
  • Insurance: In addition to health insurance, social insurance and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
  • 13th month salary and holidays.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐỊA ỐC MAI VIỆT
ĐỊA ỐC MAI VIỆT Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

MAI VIỆT LAND là công ty chuyên kinh doanh, môi giới bất động sản nghỉ dưỡng từ các Chủ đầu tư lớn trên thị trường bất động sản Việt Nam. Mai Việt Land có Ban Lãnh đạo giàu kinh nghiệm, đã hoạt động hơn 15 năm trong ngành bất động sản và đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, năng lực vững vàng. Chính vì vậy, dù mới thành lập nhưng Mai Việt Land nhanh chóng ghi dấu ấn và khẳng định năng lực, uy tín của mình trên thị trường. Công ty đã hợp tác và tham gia phân phối các dự án bất động sản nghỉ dưỡng của các Chủ đầu tư lớn, điển hình là Tập đoàn Flamingo - đơn vị có quần thể nghỉ dưỡng Flamingo Đại Lải Resort lọt Top 10 Resort đẹp nhất thế giới. Mai Việt Land đang tập trung nỗ lực phát triển nguồn nhân lực song song với tiềm lực tài chính, mở rộng quy mô công ty và không ngừng tiếp thu học hỏi để cung cấp cho khách hàng những sản phẩm chất lượng, đạt được tiêu chí vàng và giá cả hợp lý. Trong tương lai gần, Mai Việt Land sẽ là địa chỉ tin cậy, đơn vị hợp tác giàu tiềm năng được các Quý đối tác, Quý chủ đầu tư và Quý khách hàng tin tưởng lựa chọn. Ngày 25/7/2019, sau chưa đầy 1 tháng ra mắt, Mai Việt Land đã vinh dự được vinh danh trong Top 7 đại lý tiêu biểu của Tập đoàn Flamingo nhờ vào những cố gắng và thành tích đáng nể của công ty. Tầm nhìn Bằng khát vọng dẫn đầu và chiến lược kinh doanh, phát triển bền vững, Mai Việt Land phấn đấu trở thành công ty kinh doanh bất động sản uy tín, thương hiệu hàng đầu Việt Nam. Sứ mệnh Đối với khách hàng: Cung cấp các giải pháp, dịch vụ bất động sản nghỉ dưỡng hợp lý, hữu hiệu, giúp khách hàng tiết kiệm thời gian, chi phí, góp phần mang đến cuộc sống ưu việt cho khách hàng. Luôn đặt chữ TÂM và chữ TÍN lên hàng đầu để tạo lập sự tin tưởng, hài lòng nơi khách hàng. Đối với đối tác: Nêu cao tinh thần hợp tác tôn trọng, bình đẳng, đôi bên cùng có lợi, cùng phát triển. Đối với nhân viên: Xây dựng môi trường làm việc lành mạnh, năng động, tất cả hỗ trợ, giúp đỡ nhau cùng phát triển. Công ty tạo mọi điều kiện vật chất cũng như tinh thần để nhân viên có thể phát huy hết năng lực của mình. Đối với xã hội: Đóng góp tích cực vào sự phát triển kinh tế xã hội, tổ chức các hoạt động hướng về cộng đồng, thể hiện tinh thần, trách nghiệm của một doanh nghiệp lớn tại Việt Nam. Giá trị cốt lõi Uy tín: Lấy chữ TÍN là nền tảng trong hợp tác, kinh doanh, tạo dựng sự tin tưởng bền vững, lâu dài đối với đối tác, khách hàng. Chất lượng: Chất lượng từ lãnh đạo, nhân viên đến các dự án cung cấp cho khách hàng. Hiệu quả: Hiệu quả của công việc là thước đo mà toàn thể nhân viên Mai Việt Land hướng tới. Cơ cấu tổ chức Mai Việt Land cam kết đồng hành cùng khách hàng và đối tác để tạo lập các giá trị văn hóa, kinh tế, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống và sự phát triển của ngành bất động sản Việt Nam. Trân trọng!

Những nghề phổ biến tại ĐỊA ỐC MAI VIỆT

Bạn làm việc tại ĐỊA ỐC MAI VIỆT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ĐỊA ỐC MAI VIỆT

ĐỊA ỐC MAI VIỆT

Click để đánh giá