Mô tả công việc
Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department’s inventories.
Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
Yêu cầu công việc
- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)
Yêu cầu hồ sơ
Công ty cổ phần Giáo dục SAPP là doanh nghiệp dẫn đầu trong việc đào tạo các bằng cấp quốc tế chuyên nghiệp trong lĩnh vực Tài chính, Kế toán như: ACCA, CFA, FIA, CertlFR - tại Việt Nam.
Song song với việc đảm bảo chất lượng đào tạo, chúng tôi là đơn vị tiên phong trong việc thiết kế các trải nghiệm học tập hiệu quả cho học viên và các doanh nghiệp. Chúng tôi mang tới những khóa học chất lượng cao theo tiêu chuẩn quốc tế giúp học viên và các doanh nghiệp thành công trên con đường theo đuổi sự nghiệp Kế toán, Kiểm toán, Đầu tư, Tài chính chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Chương trình “Về nguồn”, chương trình từ thiện, tham quan các di tích lịch sử, danh lam thắng cảnh của đất nước
- Party
- Du lịch hàng năm
- Xêmina và các buổi đào tạo.
- Hoạt động quỹ
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty hoạt động năm 2016
Mission
Công ty định hướng phát triển thành một công ty không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.