Việc làm Giao hàng tiết kiệm

Tìm thấy 158 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Giao hàng tiết kiệm
Assistant Pre-Due Manager - Early Collection
Giao hàng tiết kiệm
4.0
89 đánh giá 702 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
1. Manage Pre Due Team's (60%):
- Supervise the team's activities to ensure team/ staffs meet Pre-due target
- Ensure daily assignments are done within the specified time: Case allocation (regular and bouncing case), consolidate file/ call status and release report to team on time.
- Hourly generate and update Paid/RF status, productivity report and sent back result to respective staff for further follow up.
- Handle and solve all related queries, requests, and tickets. Promptly and accurately reply ticket to related departments within TAT requirement.
- Provide an excellent training and monitoring for team and new staff to bring them a soonest catch up on daily work with acceptance service level. Performed phone monitoring and random call audits to ensure TCs meet QA criteria
- Working closely with sub-team to chasing target: working at weekend and staying late to check up productivity/ target requirement after TC's finished their work (usually 3 days each due and at least 2 Sat/month)
2. Training & Support (30%):
- Calling fewer portfolio 50 % vs TCs depend on volume. Supporting for TC absent suddenly to ensure team's daily activities
- Participate and contribute to team meetings, training and quality workshops.
3. Others (10%):
- Perform excellent administrative tasks: data entry, timesheet, team's equipment management, document arrangement, and maintaining a clean and enjoyable working environment
- Others task which are assigned by Pre-due Team Leader1. Qualification:
- College, University graduated is preferable. Probably in Economics, Finance or Banking
2. Work Experience:
- Experience as Team Leader Collection, Call Center, Customer Service is preferable
3. Knowledge:
- SVFC's products and due date
- Performance management
- Driven target achievement & Target and scheme proposal
- Predue workflow & Predue's systems
- Retail banking and consumer finance
- Efficiency process improvement
- Customers' repayment behavior
- Vietnameses - English_ Intermediate
4. Skills
- Team management skill (Relationship building; )Agility and adaptability; Employee motivation; ...)
- Good at Computer literature (MS Word, Excel, Power Point...) skill, careful, detail oriented
- Reporting, data analysis
- System knowledge
- Orented customer mindset
- Carefulness, perseverance, motivation and self motivation
- Problem solving, conflict management
- Pressure management
- Coaching, training, mentoring, interview skillBENEFITS:
- 14 - 20 Days of annual leave
- 3 days of sick leave with pay
- Get 1 additional annual leave for each 5 full years of service
PERSONAL DEVELOPMENT OPPORTUNITIES:
- Professional qualification sponsorship
- Online course sponsorship
- Language sponsorship: English, Korean
COMPREHENSIVE WELL-BEING BENEFIT
- Social insurance
- Premium health insurance for employees and their related person
- Annual health check
ENGAGEMENT
- Friendly and dynamic working environment
- Overseas / Vietnam company trip
- Engagement and outdoor activities (birthday, football, charity etc)
- Quarterly/Yearly Employee Recognition
- Long service award: 5 years, 10 years, 15 years
AND MORE
- Staff loans: unsecured and auto loan, credits card
- Support for internal transfer within company-wide
- Business Expense
- Job allowances
- Annual salary review
Khu vực
Báo cáo
Công ty Cổ phần Giao hàng tiết kiệm
Giao hàng tiết kiệm Xem trang công ty
Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà VTV, số 8 Phạm Hùng

Công ty Cổ phần Giao Hàng Tiết Kiệm (GHTK) thành lập năm 2013 là công ty công nghệ hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực bưu chính. Ưu thế của GHTK là tốc độ nhanh, mạng lưới phủ sóng rộng trên toàn quốc và đặc biệt là thế mạnh trong việc nghiên cứu và ứng dụng công nghệ mới phục vụ cho hoạt động bưu chính.

Chúng tôi tin rằng dịch vụ này là hữu ích cho xã hội nói chung. Người bán hàng bán được nhiều hơn, khách hàng mua sắm thoải mái hơn, và người giao hàng có thêm nhiều công việc và thu nhập xứng đáng. 

Trải qua hành trình 9 năm phát triển, GHTK chính thức cán mốc giao nhận 1 tỷ đơn hàng, phục vụ hơn một triệu nhà bán lẻ online trên toàn quốc với hệ thống hơn 1500 bưu cục, hơn 2500 xe tải cùng hơn 30.000 shipper, vận hành trên diện tích hơn 600.000m2 kho bãi

Chính sách bảo hiểm

  • Chính sách bảo hiểm xã hội
  • Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
  • Bảo hiểm tai nạn
  • Bảo hiểm thất nghiệp

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Teambuilding hàng năm
  • Du lịch 
  • Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc

Lịch sử thành lập

  • Năm 2013, GHTK ra đời tại Hà Nội,Vận hành ngày đầu tiên.Công ty chính thức hoạt động. Ra mắt hệ thống quản lý và APIs kết nối đối tác.
  • Năm 2014,Ra mắt dịch vụ 6h nội thành Hà Nội
  • Năm 2015, Mở chi nhánh TPHCM. Chính thức ra mắt dịch vụ vận chuyển HN-HCM 24h.Đạt mốc 1.000.000 đơn hàng
  • Năm 2016, Ra mắt nền tảng công nghệ vận hành di động Mobility Operations Technology. Top 1 Nhà vận chuyển được yêu thích nhất sàn TMĐT di động
  • Năm 2017, Mở trung tâm vận hành 10.000m2 đầu tiên tại TPHCM. Mở full-map 63 trung tâm tỉnh thành trên toàn quốc.Mở full-map giao hàng đến hơn 10.000 huyện xã trên toàn quốc.
  • Năm 2018, Mở 20 trung tâm vận hành và 500+ chi nhánh với tổng diện tích lên đến 100.000m2. Đặt mục tiêu cán mốc 100.000.000 đơn hàng toàn quốc

Mission

Bất kỳ ai ở đâu,với chiếc điện thoại di động trên tay đều có thể tham gia kinh doanh trực tuyến,để nuôi được ước mơ tự doanh,tự lập,đổi đời.

Những nghề phổ biến tại Giao hàng tiết kiệm

Bạn làm việc tại Giao hàng tiết kiệm? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Giao hàng tiết kiệm

Giao hàng tiết kiệm

Click để đánh giá