Founded in 2009, Knorex (https://knorex.com) is a technology company that provides programmatic advertising products and solutions to marketers to connect in real-time to their desired audience worldwide. Through its flagship universal marketing platform, Knorex XPO unifies the connectivity to each of the major marketing channels including social media, search, connected TVs/OTTs, video, audio, display/native, and email, in one place, while simplifying execution and optimization across these channels through AI automation. Knorex operates across the US and APAC.
Why Knorex
We are constantly on the lookout to recruit the best and the brightest - from engineering to sales to account management to operations and HR.
Knorex offers you many different opportunities to scale your ambition and creativity far and beyond. We embrace a dynamic and pragmatic way of doing things, setting ourselves up for long term achievement yet relentlessly focused on delivering the short term goals. If you love the joy of building stuffs and seeing them grow, growing yourself and others in the process, and challenging yourself to do stuffs that you once thought impossible, we invite you to explore a career with us.
Key Responsibilities
- Plan, organize and develop new ideas/features for our dynamic ads platform
- Work with other members to develop and integrate new features including other third-party systems and plugins into our platform
- Document and maintain software functionalities
- Evaluate and identify new technologies for implementation and incorporation
- Communicate with our business and product heads to understand clients' requirements
- Respond and follow up to incorporate feedback and draw new insights
- Prioritize tasks to meet multiple deadlines
- At least 4 years of working experience
- Backend must have: Java, SpringBoot, MySQL
- Backend desirable: Hibernate, NodeJS, MongoDB
- Ability to do full-stack is an added advantage
- Possess at least a Degree or Diploma in any field, preferably computer science / IT related
- Willingness to learn and able to pick up new technology or new concepts fast
- Able to work independently as well as in collaborative mode with minimum supervision
- Work productively even under pressure
- Possess good work ethic, attitude with good follow-through
- Excellent communication in written and spoken English
- Competitive Salary, quarterly bonuses, and 13th month salary
- SHU Insurance as law stipulated
- Premium Bao Viet Health Insurance
- W3F (Work, Wellbeing, Welfare) Fund for courses, materials, personal health and wellbeing
- Macbook provided
- Ample opportunities to grow. You get to propose your own ideas and see it through
- Work with passionate, talented and driven colleagues who get things done!
- Opportunity to work cross-country and with variety of projects of different nature
- Challenging and exciting problems that await you to solve
- Comprehensive Health Insurance Coverage
Công ty Cổ phần Giao Hàng Tiết Kiệm (GHTK) thành lập năm 2013 là công ty công nghệ hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực bưu chính. Ưu thế của GHTK là tốc độ nhanh, mạng lưới phủ sóng rộng trên toàn quốc và đặc biệt là thế mạnh trong việc nghiên cứu và ứng dụng công nghệ mới phục vụ cho hoạt động bưu chính.
Chúng tôi tin rằng dịch vụ này là hữu ích cho xã hội nói chung. Người bán hàng bán được nhiều hơn, khách hàng mua sắm thoải mái hơn, và người giao hàng có thêm nhiều công việc và thu nhập xứng đáng.
Trải qua hành trình 9 năm phát triển, GHTK chính thức cán mốc giao nhận 1 tỷ đơn hàng, phục vụ hơn một triệu nhà bán lẻ online trên toàn quốc với hệ thống hơn 1500 bưu cục, hơn 2500 xe tải cùng hơn 30.000 shipper, vận hành trên diện tích hơn 600.000m2 kho bãi
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
- Năm 2013, GHTK ra đời tại Hà Nội,Vận hành ngày đầu tiên.Công ty chính thức hoạt động. Ra mắt hệ thống quản lý và APIs kết nối đối tác.
- Năm 2014,Ra mắt dịch vụ 6h nội thành Hà Nội
- Năm 2015, Mở chi nhánh TPHCM. Chính thức ra mắt dịch vụ vận chuyển HN-HCM 24h.Đạt mốc 1.000.000 đơn hàng
- Năm 2016, Ra mắt nền tảng công nghệ vận hành di động Mobility Operations Technology. Top 1 Nhà vận chuyển được yêu thích nhất sàn TMĐT di động
- Năm 2017, Mở trung tâm vận hành 10.000m2 đầu tiên tại TPHCM. Mở full-map 63 trung tâm tỉnh thành trên toàn quốc.Mở full-map giao hàng đến hơn 10.000 huyện xã trên toàn quốc.
- Năm 2018, Mở 20 trung tâm vận hành và 500+ chi nhánh với tổng diện tích lên đến 100.000m2. Đặt mục tiêu cán mốc 100.000.000 đơn hàng toàn quốc
Mission
Bất kỳ ai ở đâu,với chiếc điện thoại di động trên tay đều có thể tham gia kinh doanh trực tuyến,để nuôi được ước mơ tự doanh,tự lập,đổi đời.
Review Giao hàng tiết kiệm
Không thăng tiến, dành cho các bạn mới ra trường, ban giám đốc cố tầm nhìn, hoạch định tốt nhưng chỉ ở trong đầu, đồng nghiệp dễ thương (RV)
Nhân viên cũ bắt nạt nhân viên mỡi, làm việc 12 tiếng 1 ngày, trực cả tuần, thối nát từ trên xuống, khó phát triển (RV)
Thường xuyên tăng ca hoặc mang việc về nhà không công, thường bị sếp thiếu tôn trọng, lương thấp việc nhiều(RV)