Việc làm GONSA

Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN GONSA
[TAM SƠN] HCM - Marcom Lead/ Trưởng nhóm Marketing và Truyền Thông
GONSA
49 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Tam Son International JSC is a member of the Openasia Group, a multi-industry investment group established in 1994 in Vietnam.

Established in 2005, Tam Son serves as a bridge between the elite class in Vietnam and global luxury brands, celebrating creativity and values deeply rooted in craftsmanship. With a reputation built overtime, Tam Son continually expands its brand portfolio, asserting a strong position in the fields of Fashion, Watches & Jewelry, Lifestyle and Beauty. Gradually, Tam Son evolves into a curator of premium experiences, honoring beauty and becoming our customers’ companion to discover inspiration.

For more information, please visit: https://career.openasiagroup.com/

Marcom Lead is responsible for handling a wide range of projects and for the brand's communication and branding by serving them as the primary contact point and coordinator for all the local activities, providing suitable marketing and communication campaigns, and liaising between brand and internal resources to ensure the efficiency of outcomes. Main responsibilities include fashion brands and digital projects of Tam Son.

1. Research market and communication trends as well as client’s information

  • Observe and capture market and communication trends, especially in relating fields
  • Acquire understanding about the brand’s product or service, the market and its consumers – and understand their objectives in terms of sales, market-share, brand awareness and positionin

2. Act as key contact point for the brand for management and execution

  • Build strong, long-term brand relationships and maintain frequent interaction
  • Develop a detailed project plan, monitor progress and provide end-to-end project management
  • Understand larger financial picture and the impacts of marcom activities on brand’s overall performance
  • Manage brand’s expectations and interpret brand’s feedback for change or improvement

3. Coordinate with other departments and team members

  • Oversee various execution stages and ensure adequate resources to meet projects’ deadlines, maximizing internal interests and external profits
  • Create organized and clear communications at all levels and across all departments
  • Develop team members by coaching, training, and identifying areas of growth

4. Digital Project Manager

  • MKT Automation Strategy and coordinator
  • Communication leader in brands development on ecommerce platforms or their own website

5. Other tasks assigned by the line manager

  • Deliver reports, analysis, and other tasks as requested

Yêu Cầu Công Việc

1. Core Competencies

  • Organized and detail-oriented
  • Creative thinking, good communication, and motivation
  • Team work and responsibility

2. Skills

  • Excellent communication and presentation skills, both in verbal and in writing (Both Vietnamese and English)
  • Desk research and analysis skills
  • Fluency in both verbal and written English is preferred

3. Knowledge & Qualification

  • Experience: With at least 5 years of marketing communications experiences 
  • Education: BA degree in Communications, Advertising, Business, Marketing or related disciplines
  • Knowledge: High-end product market, Experience in building marketing strategies in all aspects (branding,
    products, distribution…)

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
88 Đường Phạm Thị Tánh, Phường 4, Quận 8, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công Ty Cổ Phần GON SA (gọi tắt là GONSA) được thành lập năm 2010, hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh Dược phẩm, Thực phẩm chức năng, Mỹ phẩm, Vật tư y tế và Dịch vụ Logistics… với giá trị cốt lõi không nằm ở giá trị tài sản mà nằm ở chính con người, GONSA luôn đề cao các chương trình đào tạo, chú trọng xây dựng chính sách phúc lợi và ghi nhận đóng góp của nhân viên.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm, nghỉ phép, … theo quy định của Luật lao động

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • Các trò chơi giải 
  • Du lịch hàng năm 

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN GONSA được thành lập vào năm 2010.

Mission

  • Với sứ mệnh: “Bảo vệ, tăng cường sức khỏe và chất lượng sống của mọi người trong môi trường nước và không khí trên hành tinh xanh tươi đẹp” và bằng sự nỗ lực không mệt mỏi, GONSA tự hào đem đến cho khách hàng những sản phẩm mang giá trị về  sức khỏe, sự an tâm, sự yêu thương… đóng góp vào những  giá trị thiết yếu trong cuộc sống mỗi ngày.GONSA không cam kết tạo ra một môi trường hoàn hảo nhất, nhưng chúng tôi sẽ mang đến cho bạn một môi trường hạnh phúc nhất cùng những trải nghiệm tích cực nhất. 

Những nghề phổ biến tại GONSA

Bạn làm việc tại GONSA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GONSA

GONSA

Click để đánh giá