Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
Mô tả Công việc
1. Territory Management
• Develop customer database with detailed records of hospital/ health center/ target organization/ health care professionals, etc.
• Evaluate, classify, and identify precise target customers. Prioritize potential territories.
• Establish & maintain close relationship with key accounts through ensuring company services meet their requirements.
• Monitor market trends and competitor activity in assigned territory.
• Collect and report Market intelligence to Supervisor & Marketing team.
2. Planning and organizing:
• Utilize customer database for preparing weekly & monthly working plan, daily detailing calls, resource allocation plan, or direct-to-consumer marketing activities.
3. Business development
• Develop new business opportunities with existing and potential clients.
• Ensure good execution of all Sales & Marketing programs in assigned territory. Strictly track and provide feedback on the programs to upper levels.
• Implement effective daily sales calls and maintain records. Address product complaints in a timely manner.
• Harmonize diversified activities (product presentation, consultation…) in various relating fields: hospital, health center, kindergarten, food shop, supermarket, and other consumer organization i.e. patient society, elderly society, mother society.
4. Others
• Well update of product knowledge, as well as health care scientific backgrounds.
• Manage Company, department reports in a timely and correct manner.
• Ensure activities to comply with Company Business Code of Conduct and all local applicable laws within scope of function responsibility.
• Carry special work as assigned by Management.
Yêu Cầu Công Việc
• Have at least 1 year experience in the same position
• Working experience in healthcare/wellness industry
• Communication
• Customer focus
• Time management
• Persuasiveness/ Sales-oriented ability
• Continuous improvement behavior
• University degree of Medical/Pharmacy qualification
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần GON SA (gọi tắt là GONSA) được thành lập năm 2010, hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh Dược phẩm, Thực phẩm chức năng, Mỹ phẩm, Vật tư y tế và Dịch vụ Logistics… với giá trị cốt lõi không nằm ở giá trị tài sản mà nằm ở chính con người, GONSA luôn đề cao các chương trình đào tạo, chú trọng xây dựng chính sách phúc lợi và ghi nhận đóng góp của nhân viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm, nghỉ phép, … theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Các trò chơi giải
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN GONSA được thành lập vào năm 2010.
Mission
-
Với sứ mệnh: “Bảo vệ, tăng cường sức khỏe và chất lượng sống của mọi người trong môi trường nước và không khí trên hành tinh xanh tươi đẹp” và bằng sự nỗ lực không mệt mỏi, GONSA tự hào đem đến cho khách hàng những sản phẩm mang giá trị về sức khỏe, sự an tâm, sự yêu thương… đóng góp vào những giá trị thiết yếu trong cuộc sống mỗi ngày.GONSA không cam kết tạo ra một môi trường hoàn hảo nhất, nhưng chúng tôi sẽ mang đến cho bạn một môi trường hạnh phúc nhất cùng những trải nghiệm tích cực nhất.