Mô tả công việc
• Maintain good working relationships with local and international media
• Maintain current media lists: local and international travel, leisure, lifestyle, entertainment, business and food editors
• Execute media placements for hotel through news releases and personal contacts
• Develop business and leisure travel promotions; release to press and/or target audience
• Explore valuable media trades where appropriate
• Serve as hotel spokesperson, when appointed by General Manager, to make all official statements for hotel to media, especially during crisis situations
• Maintain photo/electronic library of hotel Executive Committee and all other aspects of hotel
• Maintain and update hotel’s website
• Submit stories/photos to media regularly. Monitor news coverage and circulate internally
• Maintain updated hotel press kit to include news releases, Executive Committee biographies & photos
• Establish PR & Communications programs that will benefit and support sales and F&B strategies and initiatives
• Assist Director of Sales and Marketing in developing and producing sales support materials for hotel (newsletters, brochures, mailers, promotion materials, in-room information, guides, etc.)
• Assist Director of Food and Beverage in the development and production of signage, menus, and other F&B collateral materials
• Contribute to employee newsletter, announcements and other printed materials published by the Talent & Culture department
• Monitor all printed materials to ensure adherence to corporate identity standards
• Arrange photography of VIP guests and maintain archives
• Coordinate all special events and promotions with the aim to maximize publicity
• Evaluate request for hotel donations of services/financial participation from civil, social and charitable organizations; respond to requests, coordinate reservations and preparation of gift certificates; Serve as hotel’s representative on major civic or community programs
Team Management
• Interview, select and recruit team members
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct and maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Quyền lợi được hưởng
- Joining large International Hotel Chain.
- Opportunities for career advancement, training and development.
- Opportunities to experience international hotel’s service standards & to grow interpersonal skills.
- 100% service charge earned during probation period.
- Accor employee benefits as per Hotel Policies.
- Work in team environment & experience multitasking to enhance skills for international hotel’s service standard.
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism / Hospitality Management is preferred
- Minimum 2 - 3 years of relevant experience in a similar capacity
- English language is essential
- Strong leadership, interpersonal and customer service skills
- Strong team player and has the ability to trouble shoot
- Has a CAN-DO attitude.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your résume of CV to Talent & Culture Department!
Navigos Group tự hào sở hữu những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực tuyển dụng tại Việt Nam, bao gồm VietnamWorks - cổng thông tin tuyển dụng trực tuyến và Navigos Search - dịch vụ tuyển dụng nhân tài cấp trung và cấp cao hàng đầu Việt Nam.
Đến nay, ở cột mốc kỷ niệm 20 năm thành lập và hoạt động tại thị trường Việt Nam, tài sản quý báu nhất mà Navigos Group có được chính là cơ sở dữ liệu ứng viên lớn nhất và toàn diện nhất. Được biết đến nhờ văn hóa dịch vụ chất lượng và luôn lấy con người làm trọng tâm, chúng tôi đã duy trì được vị thế Nhà cung cấp dịch vụ tuyển dụng hàng đầu tại Việt Nam từ khi thành lập vào năm 2002.
Sự tăng trưởng ổn định của công ty đã giúp chúng tôi liên tục thiết lập nên những cột mốc mới - trong đó cột mốc đặc biết nhất là sự sát nhập với en-Japan, một tập đoàn quốc tế đứng đầu khu vực với nhiều chuyên môn về nhân sự và tuyển dụng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Teambuilding
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2002
Mission
- Luôn nghiên cứu, phát triển các giải pháp kỹ thuật công nghệ mới nhằm phụ vụ và đem lại sự hài lòng đến Quý Khách Hàng.
Review Navigos
Có sự training nhưng môi trường làm việc không thân thiện, phúc lợi kém
Môi trường tạm ổn
Không có sự phát triển