Kroll’s Compliance Consulting practice assists clients in setting up firms, obtaining their initial authorization or registration, and providing them with ongoing compliance advice to navigate the rapidly changing regulatory landscape.
At Kroll, your work will help deliver clarity to our clients’ most complex governance, risk, and transparency challenges. Apply now to join One team, One Kroll.
Responsibilities
- Supporting the management of a portfolio of clients regulated by regulators in Hong Kong, Singapore, the United States, and other global regulators.
- Providing support on the preparation of compliance manuals and other related regulatory policies and procedures
- Assisting in the setup of compliance infrastructure and ongoing compliance monitoring, including email reviews
- Assisting in conducting due diligence reviews
- Assisting the process of managing client’s use of research consultants and expert network providers, which may include sampling and chaperoning calls, identifying any regulatory risks and drafting call report summaries.
- Providing support on clients’ regulatory filing and reporting across Asia-Pacific
- Providing ad hoc regulatory compliance advice and creative solutions
- Drafting and developing compliance monitoring reports / compliance monitoring plans
- Managing regulatory filing and reporting schedules
- Proven experience in a regulatory / compliance role or audit role, focusing on the financial services industry.
- General understanding of compliance rules and regulations
- Ability to work on own initiative and as part of a team.
- Clear, logical thought processes, ability to make decisions and articulate these clearly
- Strong English, oral and written communication skills. Key component of what our team need and requirement to have good business Mandarin communication skill as well.
- Time management skills and ability to work within deadlines.
- Solution-driven and problem-solving attitude
- Broad understanding of the alternative asset management industry
Kroll is committed to equal opportunity and diversity, and recruits people based on merit.
Navigos Group tự hào sở hữu những thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực tuyển dụng tại Việt Nam, bao gồm VietnamWorks - cổng thông tin tuyển dụng trực tuyến và Navigos Search - dịch vụ tuyển dụng nhân tài cấp trung và cấp cao hàng đầu Việt Nam.
Đến nay, ở cột mốc kỷ niệm 20 năm thành lập và hoạt động tại thị trường Việt Nam, tài sản quý báu nhất mà Navigos Group có được chính là cơ sở dữ liệu ứng viên lớn nhất và toàn diện nhất. Được biết đến nhờ văn hóa dịch vụ chất lượng và luôn lấy con người làm trọng tâm, chúng tôi đã duy trì được vị thế Nhà cung cấp dịch vụ tuyển dụng hàng đầu tại Việt Nam từ khi thành lập vào năm 2002.
Sự tăng trưởng ổn định của công ty đã giúp chúng tôi liên tục thiết lập nên những cột mốc mới - trong đó cột mốc đặc biết nhất là sự sát nhập với en-Japan, một tập đoàn quốc tế đứng đầu khu vực với nhiều chuyên môn về nhân sự và tuyển dụng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Teambuilding
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2002
Mission
- Luôn nghiên cứu, phát triển các giải pháp kỹ thuật công nghệ mới nhằm phụ vụ và đem lại sự hài lòng đến Quý Khách Hàng.
Review Navigos
Có sự training nhưng môi trường làm việc không thân thiện, phúc lợi kém
Môi trường tạm ổn
Không có sự phát triển