Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- A Live Chat Agent will play a crucial role in providing exceptional customer support and assistance through chat-based interactions. Your excellent communication skills, problem-solving abilities, and commitment to delivering outstanding service will be key in ensuring a positive experience for our customers.
- Engage with customers via chat to provide information, answer inquiries, and resolve issues promptly and professionally.
- Liaising between guests and partners to resolve issues of light complexity via live chat and messaging on various topics such as address changes, name changes, bank account changes, and complaint handling....
- Providing accurate, valid, and complete information by using the appropriate tools, methods, and processes.
- Reporting serious cases or inconsistent situations immediately.
- Ensuring a high level of customer service and creating a positive guest experience.
- Proactively updating information and knowledge about customer service.
- Provide feedback on common customer issues or suggestions for process improvement and report technical issues as needed.
Yêu Cầu Công Việc
Key requirements
- Customer service industry experience: tourism, hotel reception staff, call center/helpdesk, restaurant service, other direct customer service experience, heavy emphasis on tourists/foreigners
- Customer centric mindset
- Ability to talk and have the personality that is energetic and not overly shy
- Able to communicate clearly
- Basic English a plus
- Basic German a plus
- General knowledge: person should know where Germany is on the map, other general knowledge about the world (we can do some testing)
Additional requirements
- Good typing speed in Vietnamese (>40 WPM)
- Perfect writting in Vietnamese
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Trung học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Được thành lập từ năm 2006, tập đoàn NOVAON hiện đang hoạt động chủ yếu ở ba lĩnh vực Tiếp thị số (Digital Marketing), Chuyển đổi số (Digital Transformation) và Thương mại điện tử (Ecommerce).
Với 17 năm trải qua nhiều biến động và thăng trầm, đến nay, Novaon đã được tin chọn bởi 95.000 khách hàng doanh nghiệp. Đồng thời, Novaon cũng khẳng định vị thế là một trong những thương hiệu hàng đầu trong nền kinh tế số Việt Nam; giữ thị phần Digital Marketing số 1 tại Việt Nam và khu vực Đông Nam Á. Trên đà tăng trưởng và phát triển, hiện nay, Novaon sở hữu hệ sinh thái số với 8 nền tảng công nghệ “Make in Vietnam”, lọt vào TOP500 doanh nghiệp tăng trưởng xuất sắc nhất Việt Nam (FAST500) trong 5 năm liên tiếp (2019, 2020, 2021, 2022, 2023). Ngoài ra, Tập đoàn Novaon còn vinh dự là một trong 12 doanh nghiệp nền tảng số được Phó Thủ tướng Chính phủ Vũ Đức Đam vinh danh năm 2020.
Review Novaon
Công việc linh hoạt, lãnh đạo và đồng nghiệp giỏi (GL)
Được đào tạo, hướng dẫn (GL)
Môi trường chuyên nghiệp (GL)