Việc làm Công ty Sube Việt Nam

Cập nhật 20/11/2024 16:50
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Sube Việt Nam
Digital Marketing Executive (Based in HCMC)
Công ty Sube Việt Nam
48 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION OVERVIEW:

A Digital Marketing Executive for our prestigious 5-star boutique resort will play an essential role in enhancing our brand presence online, driving digital engagement, and supporting key revenue and promotional objectives.

KEY RESPONSIBILITIES:

1. Marketing Strategy and Budget Management

• Propose and optimally utilize the digital marketing budget.

• Analyze and evaluate the performance of digital marketing and promotion campaigns.

• Prepare weekly, monthly, seasonal digital marketing reports.

2. Digital Marketing and Online Presence

• Update and monitor information, content, promotions, and offers on the resort’s website, booking engine, and other digital platforms, as well as restaurant outlets’ social media pages.

• Oversee digital platforms (Meta ads manager, API) and online advertising.

• Manage SEO, SEM, GDN, the resort website, Google Analytics, Google Tags and Google Business.

• Plan and execute EDM campaigns.

• Work with media agency and manage awards entries.

3. Content and Media Management

• Direct photographers to take pictures of the resort, rooms, food, drinks, and events.

• Collaborate with external video editors to produce short videos for Facebook/Instagram reels and posts.

• Assist with translations for articles, social media posts, and menus as required and draft articles on different topics in both English and Vietnamese.

4. Brand website and Online Travel Agents Management (OTAs)

  • Content Management: Oversee and ensure accuracy and relevancy of online content, imagery, and details related to the resort’s amenities, services, and unique selling points across all digital platforms.
  • Collaborative Promotion Strategy: Work closely with the Head of Revenue Management to craft and adjust offers and promotions tailored to specific source markets and key accounts, supporting a balanced segment mix and maintaining desired market share.
  • Rate and Promotion Parity: Maintain consistency in rates, offers, and promotions across all digital channels, including OTAs, metasearch platforms, mobile apps, and member-exclusive deals.
  • Competitive Positioning on OTAs: Continuously monitor and optimize the resort's positioning on online travel agents to secure and sustain the best possible rankings.
  • Market & Industry Insight: Stay informed of evolving market trends, industry shifts, and digital marketing practices by regularly participating in relevant workshops, conferences, and networking events.

5. Internal Collaboration

  • Work regularly with other departments in the resort to promote Salinda’s products and services.
  • Share news and information related to awards, posts/published online articles, bloggers, and media stays internally on the chat group or emails

Quyền lợi được hưởng

  1. Full salary and service charge
  2. Annual bonus based on performance
  3. Team activities and parties
  4. 30% staff discount for restaurants and spa
  5. One free night stay per year in the resort
  6. Growth opportunity and/or cross-training
  7. A dynamic work environment where data-driven decisions are at the core of our strategy.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in business management, Marketing, Hospitality Managemet or related field.
  • Proven experience in digital marketing, ideally within the luxury or hospitality sector
  • Strong knowledge of digital marketing, online travel agents (OTAs), meta platforms, and e-commerce tacticals.
  • Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
  • Excellent communication skills for cross-functional collaboration
  • Proactive mindset with an ability to stay ahead of digital marketing trends

Yêu cầu hồ sơ

Nộp CV via email
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Sube Việt Nam
Công ty Sube Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công ty cổ phần SUBE Việt Nam chuyên phân phối các sản phẩm gia dụng nhà bếp, sản phẩm tiện ích, phụ kiện điện thoại, đồ chơi công nghệ,... chính hãng. Hiện nay, SUBE Việt Nam là đại diện chính hãng và duy nhất của thương hiệu Bear, Remax, WK Design tại thị trường Việt Nam.

Với chiến lược kinh doanh đề cao chất lượng và nguồn gốc sản phẩm, SUBE Việt Nam từng bước khẳng định được tên tuổi thương hiệu của mình trong ngành bán lẻ và bán buôn. Chúng tôi cam kết các sản phẩm cung cấp bởi SUBE là hàng chính hãng, chất lượng tốt và được bán với giá ưu đãi.

TẦM NHÌN
Trở thành đơn vị uy tín hàng đầu Việt Nam chuyên phân phối các sản phẩm nhập khẩu chính hãng với chất lượng tốt, giá thành hợp lý đáp ứng mọi nhu cầu tiêu dùng và mua sắm cho người dùng.

SỨ MỆNH
Là cầu nối giữa người tiêu dùng Việt với các thương hiệu quốc tế, phân phối sản phẩm chính hãng với chính sách bảo hành dài hạn đảm bảo quyền lợi cho khách hàng

TRIẾT LÝ KINH DOANH
“Sự hài lòng của khách hàng là thước đo thành công” là triết lý kinh doanh mà SUBE hướng đến. Chúng tôi, không chỉ bán sản phẩm mà còn “bán sự hài lòng” và không bao giờ tự mãn với thành công đã có, luôn nhìn lại mình để phát triển, cập nhật chính xác, kịp thời để phục vụ khách hàng tốt nhất.

Những nghề phổ biến tại Công ty Sube Việt Nam

Bạn làm việc tại Công ty Sube Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Sube Việt Nam

Công ty Sube Việt Nam

Click để đánh giá