Training Assistant will be accountable in the facilitation, continual improvement and administration of these programs, as instructed by the Training Manager.
These responsibilities include:
Identifying relevant training needs for all New Partners', in consultation with Training Manager and Operations team.
Training Plans for New Boosties, in line with training needs identified.
Supporting Training Manager in ensuring The Trainers are appropriately trained in meeting the standards and expectations of The Trainer role for each store.
Ensuring all training activities comply with all current business requirements for quality management, equipment use, health and safety, legal stipulations, environmental policies and general duty of care
Organising and maintain all training areas
Development, reviewing and continual improvement to ensure leading edge training program content at all times
On the Job Training/Training Class
The Training Assistant is required to undertake specific projects in store to ensure consistency and standards are met. They also are required to drive the customer experience with all team members and coach leaders in achieving high performance teams.
Other Responsibilities :
Training Assistant is required to ensure there is continual training and awareness in the field regarding registered training sign-ups.
E Learning (BEN Global)
Support the Training Manager in planning, designing, delivery and assessment of Boost's.
Reporting, communication and general administration
The role of Training Assistant is to ensure completion of sign off forms, register updates and relevant reports are completed in required timeframes.
They are required to attend all team meetings.Working in Training field from 1-2 years
Experience in F&B related industry
Training Experience (one-to-one and group sessions)
Excellent written, communication and time management skills
Superior organisational skills and attention to detail
Intermediate MS Office Skills including Excel, Word, Outlook and PowerPointĐược nhận các mức thưởng hấp dẫn vào dịp Lễ, Tết, Lương tháng 13 (tùy theo chính sách của Công ty từng thời kỳ);
Tham gia các hoạt động như: team building, sinh nhật,...
Tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN,...
Phép năm: 12 ngày
Được công ty hỗ trợ đào tạo hội nhập, đào tạo kiến thức, kỹ năng và định hướng nghề nghiệp phát triển lâu dài;
Hưởng các chế độ phúc lợi khác theo quy định hiện hành của nhà nước.
Thành lập từ năm 2010, Công ty Cổ phần Tập đoàn ASG (ASG) hiện hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực: dịch vụ Logistics, dịch vụ Hàng không sân bay, đầu tư Hạ tầng và phát triển Khu công nghiệp. Với nền tảng vững mạnh trong lĩnh vực Logistics hàng không, một trong những doanh nghiệp tiên phong với mô hình “Kho hàng không kéo dài” tại Việt Nam, Tập đoàn ASG đã thiết lập và vận hành mạng lưới kinh doanh giá trị với trung tâm Logistics tại các cảng hàng không quốc tế, các khu công nghiệp lớn và thành phố trọng điểm trên cả nước. Tới nay, Tập đoàn ASG đã có những bước phát triển vượt bậc, xây dựng nên thành quả đáng trân trọng với 23 công ty thành viên, hơn 2.000 cán bộ nhân viên, chuỗi các trung tâm dịch vụ hoạt động trải dài trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam; là đối tác uy tín, tin cậy của các Nhà sản xuất công nghệ cao, các hãng hàng không quốc tế, các hãng vận chuyển lớn trên thế giới tại Việt Nam.