- In conjunction with Brand Manager, coordinate with Sales Manager/Executive in organizing consumer/trade activities.
- Further developing, in conjunction with the Brand Manager, the brands' strategic positioning with particular emphasis on the brand strategy, brand communication & activation, and channel execution strategies.
- Developing, managing, and executing the brand-integrated commercial planning (ICP) for the upcoming new brand launched in Vietnam.
- Building strong working relationships with cross-functional teams locally & global partners to deliver business objectives.
- Manage brand budgeting & monitor actual ATL & BTL spending of the designated brand and update Brand Manager its status on monthly basic.
- Demonstrate strong collaboration with external agencies & Global teams delivering on agreed campaigns, and co-created projects.
- Provide ad-hoc assistance when required.
*BENEFITS:
1. Salary: Negotiation.
2. Allowance: None
3. Bonus: 13th month salary according to company regulations
4. Salary policy: Review once a year (reviewed based on working performance)
5. Employee benefits policy:
- Internal training.
- Compulsory insurance based on full salary recorded in labor contract.
- Participate in annual general health check.
- Participate in regular team building activities and company parties
- Business Trip Allowance
- Other policies according to company regulations.- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration or relative field.
- At least 1 years of experience in Brand Management in Dairy, Food - Beverage and FMCG.
- Strong at brand management, consumer understanding, creative & strategic knowledge.
- Good office computer, especially Word and Excel
- Good communication skills both written and oral in English.Thưởng
Negotiation
Chăm sóc sức khoẻ
Compulsory insurance based on full salary recorded in labor contract.
Nghỉ phép có lương
13th month salary according to company regulations
Thành lập từ năm 2010, Công ty Cổ phần Tập đoàn ASG (ASG) hiện hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực: dịch vụ Logistics, dịch vụ Hàng không sân bay, đầu tư Hạ tầng và phát triển Khu công nghiệp. Với nền tảng vững mạnh trong lĩnh vực Logistics hàng không, một trong những doanh nghiệp tiên phong với mô hình “Kho hàng không kéo dài” tại Việt Nam, Tập đoàn ASG đã thiết lập và vận hành mạng lưới kinh doanh giá trị với trung tâm Logistics tại các cảng hàng không quốc tế, các khu công nghiệp lớn và thành phố trọng điểm trên cả nước. Tới nay, Tập đoàn ASG đã có những bước phát triển vượt bậc, xây dựng nên thành quả đáng trân trọng với 23 công ty thành viên, hơn 2.000 cán bộ nhân viên, chuỗi các trung tâm dịch vụ hoạt động trải dài trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam; là đối tác uy tín, tin cậy của các Nhà sản xuất công nghệ cao, các hãng hàng không quốc tế, các hãng vận chuyển lớn trên thế giới tại Việt Nam.