1) Transactional Support:
- Attend to client queries, ensuring all queries are responded timely, professionally and in line with the Bank's service standards.
- Proactive in identifying client needs, consulting and providing necessary support, actions to ensure smooth transaction execution.
- Manage all client communication of the assigned portfolio; maintain necessary documents, records for all operations and effective relationship management.
- Liaise with various departments within the bank to ensure resolution of customer requests and enquiries pertaining to transactions and/or documentation in a timely manner.
2) Business Development:
- Assist Relationship Managers (RMs) to manage overall client relationships with the assigned portfolio.
- Support RMs to maximize the Bank's wallet share in relation to credit limit utilization and capture cross-sell business opportunities.
- Join clients' calls along with RMs to facilitate work requirements.
3) Planning and Compliance Support:
- Coordinate with KYC/AML Team to obtain necessary legal documents from clients and ensure completion of account opening and Know-Your-Customer (KYC) timely monitoring & diligent management of full client portfolio for periodic and ad-hoc KYC review.
- Support Team Leader in preparation of internal planning, business reporting activities.
- Support Team Leader in performing local compliance coordinator role as assigned from time to time.
- Administer all work and ensure compliance to all guidelines & procedures.
- Attend to other administrative tasks, managerial preparation and any other specific projects/ tasks as to be assigned by the Team Leader and Head of Department from time to time.Skills/Experience:
- Strong education background with at least a Bachelor's Degree in related fields (Economics/ Finance/ Banking Degrees preferred)
- Good communication skills (writing and speaking) in English.
- Experienced in banking operation/ customer service.
- Good work ethics and capacity to learn and adapt.
Education Required: Bachelor Degree in Economics/Finance/Banking
Years of Experience Required: 2 years and above.
Prior work experience in corporate banking/ client service area in foreign financial institutions is preferable.Thưởng
Annual Leave: 18 days ++/year
Chăm sóc sức khoẻ
Premium heath insurance is provided
Hoạt động nhóm
Salary: fixed 13 months + bonus
Thành lập từ năm 2010, Công ty Cổ phần Tập đoàn ASG (ASG) hiện hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực: dịch vụ Logistics, dịch vụ Hàng không sân bay, đầu tư Hạ tầng và phát triển Khu công nghiệp. Với nền tảng vững mạnh trong lĩnh vực Logistics hàng không, một trong những doanh nghiệp tiên phong với mô hình “Kho hàng không kéo dài” tại Việt Nam, Tập đoàn ASG đã thiết lập và vận hành mạng lưới kinh doanh giá trị với trung tâm Logistics tại các cảng hàng không quốc tế, các khu công nghiệp lớn và thành phố trọng điểm trên cả nước. Tới nay, Tập đoàn ASG đã có những bước phát triển vượt bậc, xây dựng nên thành quả đáng trân trọng với 23 công ty thành viên, hơn 2.000 cán bộ nhân viên, chuỗi các trung tâm dịch vụ hoạt động trải dài trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam; là đối tác uy tín, tin cậy của các Nhà sản xuất công nghệ cao, các hãng hàng không quốc tế, các hãng vận chuyển lớn trên thế giới tại Việt Nam.