- Processing orders on system and Reconciliation: Verifying orders, including customers' personal information and payment details; Receiving and processing purchase orders on system; Liaise with other departments to ensure timely deliveries; Issuing sales transaction invoices with accounting team.
- Processing orders with payment via Payoo: Verification of price & fees according to regulations.
- Processing orders on Ecommerce: Track, check to receive orders from customers buying online. Processing orders for delivery.
- Make sales reports and redemption reports for Sales Team or Client.
- Track orders running campaign, interact with related departments to collect acceptance data, provide accounting to perform payment reconciliation.
- After-sales services: Receive and support the internal handling of product- related after providing to customers at customer's request. Problem solving for any issues might occur - cooperate/align with Sales before acting.
- Handle requests for other tasks as directed by Line management or Superior management./p/p- Minimum 03-04 years of experience at relevant positions; Proven work experience as a Sales administrator or Sales support agent.
- Hands on experience with CRM software, handle Order on system and MS Office (MS Excel in particular); Proficiency with word processing and spreadsheet software.
- Advanced knowledge of administrative recordkeeping.
- Familiarity with sales reports and sales records.
- Excellent organizational and multitasking skills.
- Ability to work under strict deadlines.
-Careful and detail-oriented.
- Honest and trustworthy.
- Honest communication, team player, comfortable dealing with middle management at large International and Vietnamese corporations if any.
- Basic English is required
Why you'll love working here
- Working time from Monday to Friday (09:00 am - 18:00 pm).
- Good chance to study and develop career path stably with internal promotion and rotation.
- 100% statutory insurance contribution as per the labor law.
- Bao Viet Healthcare insurance.
- 100% gross salary in probation.
- 12 Annual Leave (AL) per year + extra 1 AL per extra working year.
- Annual bonus: depending on business & individual performance.
- Annual salary review.
- ESOP allows you to financially share in our future success.
- Other rewards: 5-star, employee of the month (EOTM), employee of the year (EOTY), loyalty employee (3-year, 5-year, 8-year, etc.)
- Internal Activities: General Meeting, Company Trip, International Women's Day, Vietnamese Women's Day Mid-Autumn Festival, Family Day, Christmas, Year-end Party, etc./p/pChăm sóc sức khoẻ
Healthcare insurance added
Giải thưởng
Rewards on performance
Hoạt động nhóm
Monthly activities
Thành lập từ năm 2010, Công ty Cổ phần Tập đoàn ASG (ASG) hiện hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực: dịch vụ Logistics, dịch vụ Hàng không sân bay, đầu tư Hạ tầng và phát triển Khu công nghiệp. Với nền tảng vững mạnh trong lĩnh vực Logistics hàng không, một trong những doanh nghiệp tiên phong với mô hình “Kho hàng không kéo dài” tại Việt Nam, Tập đoàn ASG đã thiết lập và vận hành mạng lưới kinh doanh giá trị với trung tâm Logistics tại các cảng hàng không quốc tế, các khu công nghiệp lớn và thành phố trọng điểm trên cả nước. Tới nay, Tập đoàn ASG đã có những bước phát triển vượt bậc, xây dựng nên thành quả đáng trân trọng với 23 công ty thành viên, hơn 2.000 cán bộ nhân viên, chuỗi các trung tâm dịch vụ hoạt động trải dài trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam; là đối tác uy tín, tin cậy của các Nhà sản xuất công nghệ cao, các hãng hàng không quốc tế, các hãng vận chuyển lớn trên thế giới tại Việt Nam.