Mô tả công việc
Execute internal SEM reports and analyses to provide actionable insights and optimization recommendations.
Create, launch, manage, and optimize PPC marketing programs such as paid search, display, retargeting, e- commerce, Google Shopping, and affiliate marketing.
Provide Data Analysis and Google Trends for daily campaigns.
Manage and supervise paid marketing tools, software, and tracking platforms.
Conversion optimization may be achieved by A/B testing, ad generation, and landing page strategy.
Lead all SEM marketing strategies with an emphasis on optimization, CPC reduction, and growth.
Look for innovative ways to improve campaigns and generate growth, such as testing new ad text, channels, tactics, approaches, and technologies.
Manage and optimize a monthly advertising budget of at least 500.000.000 Million VND /Per month across multiple channels including Facebook, Google.
Proactive management of all paid marketing programs to ensure that company objectives and key KPIs are reached while remaining under budget.
Yêu cầu công việc
Minimum 2+ years experience in a combination of paid search, display, social & programmatic media, particularly in driving e- commerce sales would be advantageous.
Deep knowledge of digital media performance marketing, Facebook commerce catalog, and feed product data.
Strong quantitative & analytical skill
Experience optimizing media budget/campaigns towards retail metrics and/or Audience or Customer Data Platforms to optimize media spending.
Previous experience in Google AdWords across Display and Affiliate advertising
Excellent English reading and writing skills.
Experience in developing Tiktok.
Analytical skills to monitor and evaluate campaign performance, providing actionable insights.
Ability to develop, execute, and optimize advertising campaigns to achieve high performance.
Have experience running ads in global ads is a plus
Education:
Bachelor’s degree in Marketing, Business, or related field.
Quyền lợi
Salary: 20- 25 gross
Performance Bonus will be approximately 1/4 your salary in each quarter
13th month and other bonuses. (more details in interview)
All work- related equipment is provided.
Social and medical insurance.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-29 02:05:02
Trải qua giai đoạn 5 năm xây dựng và phát triển đến nay, STARMED đã in dấu những bước chân của mình trên mảnh đất hình chữ S mạnh mẽ hơn với hệ thống Trình dược viên, cộng tác viên phân phối bán hàng tại 63/63 tỉnh thành trên cả nước, trở thành một Tập đoàn Dược phẩm lớn mạnh với 2 Công ty con, gần 400 nhân sự tập đoàn cùng hệ thống trang thiết bị, cơ sở vật chất hiện đại. Các sản phẩm được sản xuất với quy trình nghiêm ngặt cùng công thức độc quyền sáng chế, trong đó phải kể đến nhãn hàng chủ lực Dr Papie, đã có độ phủ lớn trên thị trường, có mặt trong gian hàng của nhiều đối tác từ hệ thống nhà thuốc như Pharmacity, nhà thuốc Long Châu,... tới hệ thống mẹ và bé Con Cưng, Bibo Mart, Kids Plaza,...cùng các bệnh viện lớn như Thu Cúc, bệnh viện phụ sản Trung Ương.
Với tầm nhìn lớn trở thành Công ty dược phẩm số 1 Việt Nam cung cấp các sản phẩm chăm sóc sức khỏe trẻ em và khát vọng vươn ra toàn cầu, cắm ngọn cờ Việt Nam trên bản đồ xuất khẩu Dược Mỹ Phẩm & trang thiết bị y tế thế giới, STARMED theo đuổi sứ mệnh mang đến những sản phẩm có hiệu quả và chất lượng tốt nhất bằng sự thấu hiểu và tình yêu với trẻ em.