Mô tả công việc
Cooperate with the technical support team in identifying, reporting, and resolving technical problems arising when customers use the service
Follow potential customers after live chat via email
Daily report the new customer list and personal revenue to the manager
Receive customers’ technical requests and transfer them to the technical support team
Introduce and offer the company’s services to customers, give them a proper consultation and the services’ quotations to get order closing via live chat after taking on customers from the Marketing team
Yêu cầu công việc
Experience in sales/ basic IT knowledge/ e- commerce is an advantage.
Proficient in English speaking and writing skills: IELTS 6.0 or Toeic 750.
Have good communication skills.
Self- study, independent work, and good teamwork skills.
Quyền lợi
Income: Basic Salary: 10.000.000- 15.000.000 VND/month (KPI) +Bonus + Commissions + Computer Allowance
Enhance communication skills and presentation skills.
Bonus for Tet holidays, 13th- month salary, good performance, and 12 days off / year.
Improve about: English skills, Sales skills, Knowledge of technology, and international sales knowledge.
Review work performance and salary 4 times/year.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-05 01:00:03
Mian Group là tổng công ty của các công ty như công ty Sơn Hà Nội, công ty may Mian Apparel, chuỗi nghỉ dưỡng Amiana, các khối BĐS, và thương hiệu thời trang cao cấp AMM,...
Chuỗi cửa hàng thời trang AMM cung cấp các sản phẩm thời trang cao cấp hằng ngày có tính ứng dụng cao, với các cửa hàng tại vị trí trung tâm của Hà Nội và Sài Gòn, cùng các trung tâm thương mại lớn như Vincom và AEON Mall. AMM được thành lập bởi Main Retailing, trực thuộc Mian Group, một tập đoàn đã có 23 năm phát triển trong ngành may mặc quốc tế.
Review Tập Đoàn Minh Anh - MIAN GROUP
Công ty cũng thân thiện. Chế độ các thứ tốt.(RV)