Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Content Moderation Manager (Based in Japan)
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
20/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tokyo, Nhật Bản
Mô tả công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company‘s spirit and values through each job to customers‘ row.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Evaluate achievements and recognize members‘ contributions.
- Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
- Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients‘ requirements.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Managing reports and reporting system to evaluate performance.
- Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as an operation manager in a BPO environment.
- Fluency in Japanese and English skills (English CERT C1 & Japanese JLPT N1).
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Quyền lợi được hưởng
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
Khu vực
Tập Đoàn Minh Anh - MIAN GROUP
Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Mian Group là tổng công ty của các công ty như công ty Sơn Hà Nội, công ty may Mian Apparel, chuỗi nghỉ dưỡng Amiana, các khối BĐS, và thương hiệu thời trang cao cấp AMM,...
Chuỗi cửa hàng thời trang AMM cung cấp các sản phẩm thời trang cao cấp hằng ngày có tính ứng dụng cao, với các cửa hàng tại vị trí trung tâm của Hà Nội và Sài Gòn, cùng các trung tâm thương mại lớn như Vincom và AEON Mall. AMM được thành lập bởi Main Retailing, trực thuộc Mian Group, một tập đoàn đã có 23 năm phát triển trong ngành may mặc quốc tế.
Review Tập Đoàn Minh Anh - MIAN GROUP
4.0
1 review
19/11/2024
★
★
★
★
★
Kỹ sư điện tử
tại Hồ Chí Minh
Công ty cũng thân thiện. Chế độ các thứ tốt.(RV)
Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Minh Anh - MIAN GROUP
Bạn làm việc tại Tập Đoàn Minh Anh - MIAN GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Tập Đoàn Minh Anh - MIAN GROUP
Click để đánh giá