Conduct market research to identify potential new customers and opportunities for business growth.
Enhance business performance by managing existing customer relationships, gathering insights, and resolving complaints promptly to ensure satisfaction.
Support customers by providing guidance on products, tailored solutions, and resolving technical issues.
Perform other tasks as assigned by the line manager.
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor’s degree in Mechanical Engineering, Mechatronics, Chemistry, Business Admistration or related fields.
Experience in a similar position is a plus, but fresh graduates are welcome to apply.
Proficiency in MS Office (Word, Excel, and PowerPoint).
Strong proficiency in both spoken and written English.
Ability to work effectively within a team environment.
Excellent communication and negotiation skills.
Willingness to travel for business trips as required.
NOVA SERVICE 65 Nguyễn Du, P.Bến Nghé, Q.1, Tp.HCM
Tổng công ty Nova Service hoạt động trong lĩnh vực Thương mại - Dịch vụ, phục vụ hệ sinh thái của NovaGroup bao gồm:
Lĩnh vực Bán lẻ với Hệ thống nhà hàng - cà phê, dịch vụ giải trí và Hệ thống bán lẻ;
Lĩnh vực Dịch vụ với các ngành Quản lý khách sạn, Vui chơi Giải trí, Điều hành tour, Hoạt động biểu diễn nghệ thuật, Vận hành sân golf, Tổ hợp thể dục thể thao, sức khỏe và làm đẹp;
Lĩnh vực Phát triển cộng đồng với mảng giáo dục, y tế và quỹ vì cộng đồng.