Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Bán lẻ / Bán sỉ
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)

Lao động có tay nghề và sản xuất
Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông
Du lịch, khách sạn
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật

Việc làm Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)

Cập nhật 18/02/2025 23:12
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)
Revenue Manager
Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)
123 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Qui Nhơn - Bình Định

Mô tả công việc

Provide and monitor effective revenue management process as follows and ensure the property follow and are aware of standards and processes relating to the following based on the

revenue management manual.

To monitor day to day “daily pick up reports” and be able to suggest, advise and implement to ensure highest possible room nights, rate and occupancy in all segments in current month

and the forthcoming 3 months as well as to monitoring cancellation and no show to ensure the lowest figure in these areas and to ensure that the property processed the penalty as per

its policy.

Oversight with sales/marketing and the property teams to conduct/review/critique the “weekly revenue management strategy meeting” in all areas covered based on the revenue

management manual and be able to suggest restriction/ yield where necessary in order to ensure revenue for the property is being maximized and ensure that decisions are

implemented.

Ensure the proper, efficient and profitable functioning of room revenue.

Review and critique property “month end report” and be able to advise and suggest effective activity and adjustments going forward.

Plans, actions and inputs in the annual sales and marketing plan in conjunction with the property’s annual budget.

Support and advise property with annual room revenue budget.

Support property in effective room revenue forecast to ensure realistic, and reachable forecasts.

To monitor the competitor’s availability & pricing on daily basis using our rate shopping tool

Oversee property website/3rd party site to ensure rate and availability as well as hotel information is updated.

Support property in effective group sales control chart in relation to the rate offer, number of rooms available and validity of the holding of a tentative group block by using an option date.

Oversee the property reservation process including reservation release and allotments.

Support/advise property team as well as sales and marketing with decision made on what selling/revenue strategy should be changed or adjusted.

Develop and maintains standards and procedural manuals both SOP and best current practice related to revenue management which will be approved by the general manager.

Control/analyze/support property in the room inventory process by using necessary tools in controlling inventory as per revenue management manual.

Ensure that property is up to date with current information and data of the hotel product including room type, room rate, package and restrictions.

Maintain effective communication amongst the properties.

To ensure that training is carried out and results monitored.

Provide coaching and counseling, support and guidance to employees and management as required.

Guide and direct Online Sales team in ensuring each product gets maximum possible visibility on all Online Channels.

Ensure Channel management software is used on a regular basis by all property teams

Ensure Best Rate Guarantee Scheme is understood and followed, assist reservations where needed

Quyền lợi được hưởng

- chế độ làm việc 5 ngày/tuần

- Cơ hội đào tạo, học tập , taskforces

- BHXH, YT,TN full lương, gói bảo hiểm cao cấp và các chế độ phúc lợi khác theo chính sách công ty

Yêu cầu công việc

At least Bachelor degree in any field.

At least 2 years experience in revenue management leadership.

Results oriented, strong people management and leadership skills.

Understand all kinds of hotel distribution process.

Strong in analytical, problem solving skills and execution of work.

Strong in inter-personality skill and friendly.

Strong English communication skills and computer literate

Yêu cầu hồ sơ

Hồ sơ xin việc bằng Tiếng Anh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)
Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC) Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công Ty Cổ Phần Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC) là nhà phân phối và bán lẻ độc quyền của các thương hiệu thời trang & mỹ phẩm cao cấp nổi tiếng tại Việt Nam như ARMANI, BALLY, BURBERRY, CARTIER, FERRAGAMO, MCM, PAUL & SHARK, ROLEX, VERSACE,.... tại các trung tâm mua sắm lớn nhất TP.HCM City (Diamond Plaza, Rex Arcade, Sai Gon Center, Landmark 81) và tại Hà Nội (Tràng Tiền Plaza, Lotte Plaza).

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, …. theo quy định của Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Liên hoan cuối tháng thường xuyên 
  • Teambuilding, gala dinner
  • Các trò chơi giải trí

Lịch sử thành lập

  • Công ty TNHH Thời trang và Mỹ phẩm Duy Anh DAFC, là một công ty thành viên của tập đoàn Liên Thái Bình Dương, được thành lập vào năm 2005. DAFC là nhà phân phối của những thương hiệu nổi tiếng hàng đầu thế giới.

Mission

  • Với kiến thức về khách hàng và thị trường của mình, DAFC tự hào vì luôn tiên phong trong ngành. Chúng tôi cung cấp trải nghiệm mua sắm tinh tế và độc quyền, dịch vụ khách hàng hoàn hảo.

Những nghề phổ biến tại Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)

Bạn làm việc tại Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)

Thời Trang & Mỹ Phẩm Duy Anh (DAFC)

Click để đánh giá