Việc làm THƯƠNG MẠI HƯƠNG VIỆT

Cập nhật 05/09/2024 20:18
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI HƯƠNG VIỆT
CRM Executive
THƯƠNG MẠI HƯƠNG VIỆT
50 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 19/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 147 Hai Bà Trưng,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

SUMMARY

We are seeking a highly motivated and customer-oriented CRM Executive to join our organization. The CRM Executive will be responsible for overseeing customer service operations and developing strong relationships with current and potential subscribers. This role requires excellent communication skills, a deep understanding of customer needs, and a passion for delivering exceptional customer experiences.

Key Responsibilities

Customer Service Management:

  • Manage all aspects of customer service operations, including handling inquiries, resolving complaints, and addressing customer feedback promptly and professionally.
  • Ensure timely and accurate responses to customer inquiries through various communication channels (phone, email, social media, etc.).
  • Monitor customer service performance metrics and continuously improve customer satisfaction levels.

CustomerRelationship Building

  • Develop and maintain strong relationships with current magazine subscribers to enhance customer loyalty and retention.
  • Identify opportunities to upsell or cross-sell additional products and services to existing customers, based on their interests and preferences.
  • Proactively engage with potential subscribers to promote our magazines and convert them into loyal customers.
  • Conduct regular customer satisfaction surveys and gather feedback to identify areas for improvement and enhance customer experience.

CRM Execution and Analysis

  • Execute CRM initiatives and campaigns to optimize subscriber acquisition, engagement, and retention.
  • Work with Development Team to build anCRM system to manage customer data, segment customer lists, and personalize communication.
  • Monitor and analyze customer behavior, engagement, and conversion rates to identify opportunities for improvement.

Reporting and Analysis

  • Generate regular reports on customer service performance metrics, subscriber engagement, and customer feedback analysis.
  • Utilize data analysis to identify opportunities for enhancing customer service processes, improving subscriber satisfaction, and increasing retention rates.
  • Provide actionable insights and recommendations to the management team to optimize customer service operations and drive business growth.

Industry Updates

  • Stay up-to-date on industry trends, competitor activities, and best practices in customer relationship management.
  • Participate in job fairs to showcase and introduce Forbes' products and services.

Yêu cầu công việc

• Bachelor's degree in business administration, marketing, or a related field.

• Proven experience in customer service or CRM role, preferably within the publishing industry or a similar subscription-based business.

• Excellent verbal and written communication skills with the ability to engage and build rapport with customers.

• Strong problem-solving and conflict resolution abilities.

• Proficiency in CRM software and tools.

• Data-driven mindset with the ability to analyze customer data and derive actionable insights. • Ability to work collaboratively with cross-functional teams.

• Customer-centric mindset with a passion for delivering exceptional customer experiences.

• Native Vietnamese with fluent spoken and written English.

• Strong team player with excellent communication skills.

• Positive attitude.

Quyền lợi được hưởng

• Clear opportunities for advancement.

• Equipped with computers and tools for work.

• Social insurance, unemployment insurance, health insurance according to laws.

• 13th month salary.

• Paid leave and holidays, vacations.

• 1 the latest magazine per month.

• Working day: 8:30 AM to 6 PM from Monday to Friday

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI HƯƠNG VIỆT
THƯƠNG MẠI HƯƠNG VIỆT Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 2C, Tổ 2, Ngõ 47 Đường Hoàng Mai, Phường Hoàng Văn Thụ, Quận Hoàng Mai, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty CPTM Hương Việt, hoạt động chuyên nghiệp về cung cấp dịch vụ cho thuê xe và môi giới bất động sản. Viettra đã tích cực tích lũy được kinh nghiệm phục vụ nhiều nhóm đối tượng khách hàng, trong đó có nhóm khách hàng kỹ tính là khối doanh nghiệp FDI tại Việt Nam, đặc biệt là doanh nghiệp Nhật Bản và Hàn Quốc. Mạng lưới khách hàng của Viettra đến nay đã lên tới hơn 100 doanh nghiệp FDI, bao gồm các doanh nghiệp và cá nhân đến từ Nhật Bản, Hàn Quốc và Trung Quốc, cùng hàng chục doanh nghiệp trong nước. Hiện nay Công ty mở rộng kinh doanh thêm các mặt hàng nhập khẩu từ nước ngoài, đặc biệt là từ Nhật Bản, châu Âu chuyên cho mẹ và bé.

Những nghề phổ biến tại THƯƠNG MẠI HƯƠNG VIỆT

Bạn làm việc tại THƯƠNG MẠI HƯƠNG VIỆT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THƯƠNG MẠI HƯƠNG VIỆT

THƯƠNG MẠI HƯƠNG VIỆT

Click để đánh giá