Develop and manage B2B marketing campaigns from ideation to execution, ensuring consistency with business goals.
Create high-quality marketing content for various channels including blogs, emails, whitepapers, webinars, and sales materials.
Collaborate closely with the Sales department to understand customer needs and devise suitable strategies.
Manage and optimize digital and traditional marketing channels including SEO, PPC, Social Media, Email Marketing, and events.
Evaluate and report on marketing campaign performance, suggesting continuous improvements to optimize ROI.Requirements:
Bachelor's degree or higher in Marketing, Business Administration, or related field.
At least 2 years of experience in B2B marketing, preferably in the technology or IT sector.
Proficient in traditional and digital marketing methods, with experience using relevant tools and platforms.
Strong writing and communication skills, with the ability to create high-quality content for B2B audience.
Excellent project management skills, able to work independently and in a team.
Additional advantages:
Experience with Marketing Automation tools like HubSpot, Marketo, or Pardot.
Proficiency in data analysis and tools such as Google Analytics, Google AdWords, and similar platforms.
Experience in developing marketing strategies based on market research and customer feedback.Competitive salary with performance-based rewards.
Annual 13th bonus and performance bonuses.
Access to FPTCare insurance for both self and family members; regular health check-ups included.
Opportunity for short or long-term onsite assignments.
Vibrant and youthful working environment.
Continuous development of both hard and soft skills through on-the-job experience and professional training.
Access to the latest technology trends.
Company's labor policies fully compliant with Vietnamese legislation, along with additional perks such as company trips and holidays.
Sơn KOVA được biết đến là một trong những doanh nghiệp Việt Nam đi lên từ nền tảng khoa học. KOVA được PGS.TS Nguyễn Thị Hòe sáng lập vào năm 1993. Bà nguyên là giảng viên khoa Hóa của ĐH Bách Khoa Hà Nội, ĐH Cần Thơ và ĐH Bách Khoa TP.HCM.
Với thế mạnh về Công nghệ (Technology) và Đổi mới sáng tạo (Innovation), KOVA tập trung phát triển các sản phẩm sơn và các loại chất phủ hệ nước, bảo vệ SỨC KHỎE người dùng và thân thiện với MÔI TRƯỜNG. Dựa vào việc sáng chế thành công công nghệ Nano vỏ trấu, KOVA là hãng có các dòng sơn bảo vệ ưu việt như sơn kháng khuẩn, sơn chống cháy và cả sơn chống đạn. KOVA cũng là hãng sơn Việt đầu tiên thành công đưa sơn ra thị trường quốc tế. Ngoài Việt Nam, sản phẩm KOVA hiện đang có mặt tại thị trường Singapore, Malaysia, Nga và Cuba.