ByteDance
Founded in 2012, ByteDance's mission is to inspire creativity and enrich life. With a suite of more than a dozen products, including TikTok, Helo, and Resso, as well as platforms specific to the China market, including Toutiao, Douyin, and Xigua, ByteDance has made it easier and more fun for people to connect with, consume, and create content.
Why Join Us
Creation is the core of ByteDance's purpose. Our products are built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make our innovations possible.
Together, we inspire creativity and enrich life - a mission we aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how ambiguous, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At ByteDance, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the users we serve.
Join us.
Join the Innovative BytePlus Team
As part of BytePlus, you'll help enterprise customers build what's next for their business. Leveraging Bytedance's cutting-edge technologies, we are devoted to developing innovative products and solutions to shape the future. We help our clients to focus on what truly matters. Centering on innovation and excellence, we create gamechanging solutions that help businesses to unleash their potential. You can help us to achieve our mission.
Responsibilities
We are looking for Enterprise Sales professionals to join our team in tapping into potential client opportunities and growing new business. You will be responsible for leading sales initiatives for our cutting edge innovation technology solutions in Vietnam, driving revenue, adoption and market penetration for targeted industry vertical from scratch.
- Establish a strong pipeline for ByteDance's innovation technology solution suite
- Execute Go to Market strategy and drive revenue growth through effective sales closure activities
- Build and manage a strong relationship with prospect clients
- Familiar with industry pain points and able to solution innovation technology use cases to maximize the client's ROI
- Partner closely with the marketing team to drive up market awareness of our innovative technology portfolio via public conferences, seminars and/or workshops
- Be proactive in problem-solving even if it's outside of your concerned area and ready to take on additional initiatives and responsibilities as they emerge.
- Bachelor's degree or equivalent practical experience.
- 5+ years of relevant experience in a revenue closing role, with a background in B2B technology and/or SaaS with a strong track record of overachievement.
- Digital industry related working experience is a plus.
- Experience in selling recommendation, AI or streaming media solutions/video, infrastructure is a plus.
- Ability to communicate and influence on complex topics to an audience with various functional knowledge and levels.
- Strong network with local customers is preferred
- Proficiency in English and local language as this role will be working closely with local external stakeholders
Công ty Cổ phần Thương mại Satori là doanh nghiệp sản xuất và kinh doanh các sản phẩm nước giải khát. Thành lập năm 2017, thương hiệu nhanh chóng lớn mạnh và làm hài lòng đông đảo khách hàng. Satori không chỉ biết tới là đơn vị sản xuất nước đóng chai thông thường mà công ty này vinh dự trở thành thành viên của Hiệp hội Nước Đóng chai Quốc tế.
Nhà máy Satori đặt tại Lô E.02B, Đường số 3, Khu công nghiệp Long Hậu, xã Long Hậu, huyện Cần Giuộc, tỉnh Long An. Từ lâu, Satori đã được định vị là công ty lớn mạnh trong lĩnh vực nước uống với trên 20 năm kinh nghiệm xử lý nước. Thương hiệu nước uống tinh khiết Satori cũng lớn mạnh và kế thừa những giá trị tích cực trên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ BHXH, BHYT & BHTN theo luật lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 20/07/2000
Mission
Tầm nhìn: Đến năm 2028, SATORI sẽ trở thành tập đoàn hàng đầu trong lĩnh vực FMCG, cung cấp sản phẩm mang giá trị cho người tiêu dùng và cộng đồng với thông điệp: “Mỗi sản phẩm là một nguồn cảm hứng cho cuộc sống tốt đẹp hơn”.
Sứ mệnh: Mang giá trị cho người tiêu dùng thông qua sản phẩm chất lượng cao và phục vụ cộng đồng bằng cách tạo tầm ảnh hưởng tích cực đến người tiêu dùng và xã hội.